לא פחות מ-19 מיליון גולשים ברחבי העולם צפו בסרטון הטיקטוק שחשף לידה מפתיעה במיוחד. אישה בשם קייטלין פולרטון נסעה יחד עם בעלה סרחיו, כשפתאום הרגישה דחף חזק ללכת לשירותים. מה שהיא האמינה שיהיה מפגש שגרתי עם האסלה, קיבל תפנית לא צפויה כשהיא החלה ללדת בשירותי תחנת הדלק בה עצרה כדי להטיל את צרכיה. והכל בזמן שבעלה מחכה במכונית. צפו בתיעוד שניות ספורות אחרי הלידה:

הלכה לשירותים בתחנת הדלק - ויצאה עם תינוק (צילום: טיקטוק)

פולרטון אמנם ידעה שהיא בהיריון עם הילד השני של בני הזוג, אך היא לא חשבה שהלידה קרבה ושהצירים יתקפו אותה ברגע לא מתוכנן. תוך 10 דקות מהרגע בו האם הצעירה נכנסה לשירותים בתחנת הדלק, צירי הלידה הכו בה חזק מדי והיא ילדה את בנה לגמרי בכוחות עצמה. בראיון לאתר החדשות ABC פולרטון סיפרה: "נסענו בכביש והרגשתי אני צריכה לשירותים. כשהתיישבתי במקום פיפי ירדו לי המים ובמקום צואה יצא תינוק". 

כמו כן, מיד בתום הלידה פולרטון ביקשה מאישה אחרת שנכנסה לשירותים לקרוא לבעלה, והסרטון הוויראלי הוא הרגע בו סרחיו תיעד את המפגש המדהים בינו לבין בנו הפעוט. "הייתי בטלפון באוטו ופתאום ניגשה אליי אישה ואמרה לי 'היי, אשתך ילדה'. לא האמנתי", סיפר סרחיו. לבסוף, זמן קצר אחרי הלידה הגיעו למקום פראמדיקים שלקחו את האם והבן הטרי אל בית החולים הסמוך לבדיקות שגרתיות. 

@mancerakaitlyn

Everyone, say hello to Callihan 💙 @thesergiomancera ##HereComesTheBoy ##fypシ ##FerragamoLetsDance ##labor ##newborn ##babyfever ##babyboy ##facereveal

♬ original sound - Kaitlyn Mancera

אחרי שהזוג מויקטוריה, טקסס, חשפו את הסיפור המדהים שלהם ברשת, אנשים מרחבי העולם נדהמו מהסיפור המיוחד ומעוצמה וקור הרוח של היולדת. "אני אוהבת איך שהיא עומדת שם חזקה, זאת אישה אמיתית", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "זה סיפור הלידה הכי מגניב שיכול היה לקרות".