נשים רבות עלו במשקל בעקבות השנתיים האחרונות המטורפות שעברו על כולנו, וזה הזמן להתאים את המלתחה. והתשובה היא כן - לגמרי אפשר לטשטש את מה שאת לא אוהבת בעזרת לבוש נכון שתואם את הגוף החדש. ולא, אין צורך להסתיר מבושה, אבל לפעמים - תגובות הסביבה כל כך מורידות אותך ולעתים גם מעליבות אותך (כי לצערנו אנשים רבים מדי הם חסרי טאקט), שעדיף לא לספק להם נושא לשיחה שקשור לנראות הגוף שלך (שזה כבר נושא לכתבה אחרת). כי הגוף שלך הוא שלך- גם כשאת מרזה וגם כשאת משמינה, ועלייך לכבד אותו, לקבל אותו ולא לתת לסביבה לעלוב בו או בך.

יתרה על כך, גם אם בא לך לשנות ולרזות, קל יותר לעשות זאת כשאת גורפת מחמאות מהסביבה ולא עלבונות. לכן להתלבש בהתאם לגוף הנוכחי שלך יעניק לך את הכוח והמוטיבציה לקבל אותו באהבה, ולשנות אותו מתוך מקום של קבלה ואהבה אליו ולא ממקום של שנאה ובאסה.

אז בואי נתחיל- איך להתלבש כך שלא תדגישי את מה שאת לא אוהבת:

מרגישה שיצאו לך צדדים (עודפים בצידי הבטן) או בעגה הרווחת- שניצלים? דעי לך ששילוב קימונו בלוק שלך יכול לא רק לשדרג לך את הלוק, אלא להעלים כל קפל שהתווסף לך, גם בצידי הבטן וגם בגב. הקימונו הוא טרנד נהדר שממשיך איתנו גם העונה, כך שאולי את בוחרת ללבוש אותו כדי לטשטש אזור רגיש בגופך, אבל מבחינת הסביבה את פשוט טרנדית. את יכולה לבחור בקימונו קצר או ארוך בהתאם לסטייל שלך- שניהם יעשו את העבודה. 

בית האופנה FEYGE - קימונו 299 שקל (צילום: מני פאל)
בית האופנה FEYGE - קימונו 299 שקל (צילום: מני פאל)

GELLER. מחיר 480 שקל (צילום: לירון ויסמן)
GELLER. מחיר 480 שקל (צילום: לירון ויסמן)

ואם כבר דיברנו על שניצלים, יש כאלה שמתבאסות על העודפים שצצים להן באזור החזייה. לטובת העניין ברשת ההלבשה התחתונה יש את 'חזיית השניצלים' - חזייה בעלת פטנט חדשני, המחטבת את כל צידי החזה הבולטים, באמצעות 2 שכבות בד אלסטי בחיתוך לייזר קאט ייחודי.

חזיית ''שניצלים'' ברשת את לבני נשים (צילום: יח''צ)
חזיית ''שניצלים'' ברשת את לבני נשים (צילום: יח''צ)

אם הבטן יצאה קדימה ובולטת לפתע, את תמיד יכולה ליהנות מחולצה קלילה שלא נצמדת לגוף. זו יכולה להיות חולצה רחבה אבל גם יכולה להיות פשוט חולצה שמבד שלא נצמד. הקפידי לא לבחור מידה גדולה- שלא יראה כאילו את מסתירה משהו. גזרה טובה של חולצה תשמור בפנים את כל מה שלא בא לך להדגיש. 

MANGO. חולצה 299.90 שקל (צילום: יח''צ)
MANGO. חולצה 299.90 שקל (צילום: יח''צ)

ONE PROJECT - STYLE RIVER - חולצה 99 שקל (צילום: חלי פרידמן)
ONE PROJECT - STYLE RIVER - חולצה 99 שקל (צילום: חלי פרידמן)

במקרה של בטן בולטת הפתרון הכי קל הוא שמלות בגזרת A שהן לגמרי טרנדיות- שמלות שעוטפות את אזור החזה ברכות ומתרחבות לצידי הגוף. אין ספק שמדובר בגזרה מחמיאה שמתאימה לכל מבנה גוף. אם את לא מתחברת לגזרה הזו- גלביות וכפתנים לגמרי יעשו את העבודה, וגם הם שיא הסטייל כך שאת לא צריכה לחשוש שמישהו יחשוב שאת מסתירה משהו.

גולברי. שמלה 249.90 שקל  (צילום: חיים כהן)
גולברי. שמלה 249.90 שקל (צילום: חיים כהן)

גלביה. 790 שקל  (צילום: עדי הלמן)
גלביה. 790 שקל (צילום: עדי הלמן)

הצעה נוספת - העזי לנסות לשלב עם חצאיות קלילות ומתנפנפות - שמעניקות לך סטייל מושלם בלי מאמץ ומטשטשות בו זמנית. הן נפלאות גם לבטן בולטת, גם לשניצלים בצידי הגוף וגם לירכיים בולטות. 

אתר NEXT. חצאית 92 שקל (צילום: יח''צ)
אתר NEXT. חצאית 92 שקל (צילום: יח''צ)

הכי חשוב, שכל בוקר מחדש תתאימי את הבגדים לגוף שלך ולא את הגוף שלך לבגדים. החיים הם דינמיים וגם המשקל והשינויים שהגוף שלנו עובר. קבלי זאת בהבנה ובאהבה, התאימי את הבגדים ותהני מהלוקים שאת יוצרת לך- כי בסוף- הכל בחיים זה עניין של אטיטיוד וסטייל. לאף אחד לא באמת אכפת אם רזית או השמנת- כל זמן שאת מרגישה מהממת עם עצמך.