"אי אפשר לתאר את האושר": המגיש הפופולרי של תחנת הרדיו 103FM, דידי הררי, שיתף את מאזיניו בפתח תוכניתו היום (שני) על אירוע מרגש במיוחד - לידה של נכדתו הראשונה, בת שלישית לביתו הגדולה מאיה. ברגעים מסויימים, תיאר הררי, בתו הרגישה את רוחה של אימה, מירית ז"ל, אוחזת בידה ונוכחת איתה בחדר הלידה.

"כמה אושר יכול לגרום לכם 3 קילוגרם ו־160 גרם? במקרה שלי, עד אין קץ. אתמול, יא' בחשוון, ה־17 לאוקטובר בשנת 2021, לא הייתי בשידור מהסיבה המאוד פשוטה - אתמול בצהריים, מאיה שלי ילדה את הנכדה הראשונה שלי אחרי שני בנים. 3 קילוגרם ו־160 גרם של מתיקות של אין קץ, של מושלמות בעיניי הסבא והאמא, של חדות", סיפר המגיש. "כל מה שאגיד בעניין לא יכול לתאר את כמות האושר שדבר כזה גורם לך".

"בחמש לפנות בוקר מאיה הרגישה שזה קורה, והגיעה לבית חולים מאיר בכפר סבא, וזהו, נכנסה לימון יולדות", הוסיף. "לא יכולתי שלא לחשוב על אותם מתמחים ומתמחים שעובדים 26 שעות, והסתכלתי על הצוות לראות האם רואים על פניהם עייפות מסוימת. אני מוכרח לומר שלא, כולם היו בחיות ממש כיפית. מטפלים ומטפחים את כל אחת מהיולדות שמגיעות, מחכים, מזרזים אם צריך, מחברים לאפידורל, כל מה שצריך כדי להכין את היולדת לרגע המאושר בחייה, בו היא מתמזגת עם האלוהות ויחד הם יוצרים חיים".

"יכולתי לדבר שעות על הצוות הרפואי, ועל האחיות והמיילדות המדהימות שהיו שם", המשיך הררי לספר. "מסתבר שהמיילדת של מאיה גרה בשכנות אליי, כך שזה ממש הרגיש כאילו היא מהמשפחה. כשהחלה הלידה יצאנו החוצה, אבישג, נועה ואני, ורק רז בעלה של מאיה, נשאר איתה. כולנו הצמדנו את הראש לדלת, בצורה שאם האחות הייתה פותחת אותה היינו נופלים פנימה, מרוב הרצון לשמוע כל צליל כזה קטן של מאיה, אם כואב לה, מה אומרת המיילדת. כולנו מייחלים ומחכים לרגע הקטן הזה שבו התינוק משמיע את הקול שלו". 

"מאיה נשבעה שמירית הייתה שם והחזיקה את ידה"

"כמובן שברגעים הכל כך שמחים האלה לא יכולנו שלא לחשוב על מיריתי שלנו, האישה והאמא", אמר. מירית הררי ז"ל, שהלכה לעולמה השנה, הייתה מורגשת באופן רוחני ופיזי בעת הלידה, לפי המגיש: "מאיה נשבעה שמירית הייתה שם והחזיקה לה את היד. אפילו דנה המיילדת אמרה שהיא הרגישה את מירית בחדר בזמן הלידה, ותאמינו או לא, זה נותן הרגשה טובה. שיה היום ממש ברגעים אלה בת יום, זה השם שלה, מאיה בחרה אותו, שי יה, מתנת אל, זו ללא ספק מתנת אל אחת גדולה ונפלאה שקיבלנו למשפחה".