נאמנו של יזם הנדל"ן שנרצח ברחובות, עו"ד ארז חבר, שוחח היום (שני), עם ענת דוידוב  ב-103FM והתייחס להליך המשפטי סביב נכסיו של פרי: "אנחנו נמצאים בעיזבון בפשיטת רגל, ביקשנו מבית המשפט להמתין עם המימוש של הבתים".

בפתח דבריו, אמר עו"ד חבר: "זה היה אמור להיות ממש השבוע. זה אומר שאנשים יושבים שבעה, קרה פה מקרה מאוד מצער, מאוד עצוב, ובזמן הזה לא הולכים לממש בתים לאנשים. זה לא יקרה במהלך השבעה ולא במהלך השלושים. מה יהיה לאחר מכן? אני מניח שהממונה ואנחנו נגבש החלטה ונפנה לביהמ"ש בעניין של איך ממשיכים בעניין. ההליך ממשיך, עם כל הצער שבדבר. הליך פשיטת רגל, גם אם אדם נפטר, זה ממשיך".

בהמשך, התייחס להסדר שיחזיר את הכסף לנושים: "בתיק יש חובות של מעל 324 מיליון שקלים, ורובם נובעים מערבויות שאלדד חתם עליהם שלנושים שהם גם נושים בתיק של החברות. בהנחה אותם נושים בתיק של החברות יקבלו כספים במתווה כזה או אחר, אותה נשייה תימחק, אנשים לא יקבלו פעמיים. יש גם נושים פרטיים שחייבים להם כספים. הרעיון היה לגבש הסדר שמחזיר כמה שיותר חוב לנושים של אלדד. יכול להיות גם 100 אחוזים של החזר. מדובר במאות מיליונים של שקלים".

"אני לא מצדיק שום דבר מהמעשים שנעשו, אני חושב שגם אלדד הבין בתחילת ההליך שנעשו פה טעויות ושיש חובות שצריך להחזיר אותם. זו תאונה כלכלית, צריכים לראות איך מפצים כמה שיותר את הנושים. המטרה בהליך היא שהאנשים האלה יקבלו כמה שיותר כסף מהחוב", סיכם.