לאחר יום רווי אירועים לציון 26 שנה לרצח ראש ממשלת ישראל יצחק רבין, שצוין היום (שני), בתו של רבין ז"ל, דליה, התראיינה הערב בחדשות 13. במהלך הריאיון, היא סירבה להתייחס לנאומי הפוליטיקאים, ולאחר התעקשותה של מגישת המהדורה תמר איש שלום, בחרה לפוצץ את הריאיון.

"היום זה יום הזיכרון ליצחק רבין, תעסקו במנהיגותו, בזכרו, בכיכר היפה שמוארת באלפי נרות ותעזבו את הרפש הפוליטי למקומות אחרים. היום אנחנו זוכרים את יצחק ולא מדברים על מי כן בא ומי לא בא. היה יום של נאומים מאוד מעוררי תקווה, גם של הנשיא יצחק הרצוג גם של ראש הממשלה נפתלי בנט. אם חשוב לכם מאוד לקבל תשובות לטענות בנימין נתניהו, תקשיבו לנאומה של מרב מיכאלי ולנאום של יאיר לפיד", אמרה בתו של ראש הממשלה לשעבר.

"אני אינני מעוניינת להתייחס לדברים של הפוליטיקאים", הוסיפה, לאחר התעקשותה של תמר איש שלום, שאף ביקשה מדליה שתגיב לנאומו של שר החוץ, אותו ציינה בעצמה. רבין השיבה: "לפיד דיבר יפה, לא נכנסת לתכנים". 

"בימין העבירו ביקורת על דברי בנך, שדיבר על דברים פוליטים", המשיכה המגישה ללחוץ. בשלב זה דליה רבין בחרה לסיים את הריאיון: "אני לא אענה על השאלות האלו, תודה רבה" ועזבה את עמדת הריאיונות.