היא אמנם כבר בת 70, והרופאים טענו שלא תוכל ללדת, אך אישה בשם ג'ובונבן רבארי הצליחה להפתיע את כולם. המבוגרת ובעלה, מלדהארי בן ה-75, הצליחו להביא ילד לעולם אחרי שנים של ניסיונות ארוכים להיכנס להיריון. לפני כתשעה חודשים ג'ובונבן הצליחה להיכנס להיריון בפעם הראשונה בחייה, ואתמול (שני) בנה הפעוט הגיח החוצה והפך אותה לאחד האימהות המבוגרות ביותר בעולם. 

ג'ובונבן רבארי הפכה לאימא בגיל 70 (צילום: רויטרס)
ג'ובונבן רבארי הפכה לאימא בגיל 70 (צילום: רויטרס)

בני הזוג, מהכפר מורה בגוג'אראט שבהודו, נשואים זה לזו במשך כ-45 שנה. על אף שלאורך כל השנים הם לא הצליחו להביא לעולם ילדים, כעת בגילם המופלג הם היו נחושים להיות הורים והחליטו לעשות הפריה חוץ גופית - שהייתה מוצלחת. ד"ר נרש בהנושאלי, הרופא שביצע את ההפרייה, סיפר: "כשהזוג רבארי הגיע אלינו לראשונה אמרנו לו שלא יוכל ללדת בגיל כל כך מבוגר, אבל שניהם המשיכו להתעקש. אני מודה, זה אחד המקרים הנדירים ביותר שנתקלתי בהם". 

אישה הודית נוספת, בשם מאנגאיימה יארמטי, נחשבת כאישה המובגרת ביותר שילדה אי פעם אחרי שהביאה לעולם תאומים בספטמבר 2019, כשהייתה בת 74. מלבדה, גם אישה בריטית בשם אליזבת אדני, שהביאה לעולם את בנה בשנת 2009, הייתה אחת הנשים שילדו מעל גיל 70. אדני, אשת עסקים עשירה, נאלצה באותם הימים לנסוע לאוקראינה לקבלת הטיפול כיוון שהמרפאות הבריטיות לא מספקות טיפול מהסוג הזה לנשים מעל גיל 50.