על רקע הצפי לחזרת תיירות החוץ לתל אביב, קבוצת ישראל קנדה מלונות הודיעה על הגדלת פעילותה בעיר. החברה מצרפת לשורותיה על מלון פורט אנד בלו, השוכן באזור הצפוני של רחוב הירקון בצמוד לחוף הים.

קבוצת ישראל קנדה חתמה על הסכם ניהול המלון ל-15 שנים, בהיקף עסקה המוערכת בכ-70 מיליון שקל. בעתיד החברה מתכננת להחליף את שם המלון שהיה תחת המותג של רשת PLAY והוא ייקרא PLAY  ירקון.

המלון שופץ לפני כארבע שנים בסגנון ייחודי, המאפיין את העיר תל אביב והוא כולל 77 חדרים, מתוכם 50 סוויטות עם נוף לים, חדרי המלון הוצבו בעיצוב אקלקטי בסגנון קלאסי ומודרני באווירה של נמל וכחול המשתלב את המראה האותנטי באזור הנושק לים ולנמל תל אביב.

מלון פורט אנד בלו (צילום: מלון פורט אנד בלו)
מלון פורט אנד בלו (צילום: מלון פורט אנד בלו)

הלובי עוצב במראה צעיר ובו פריטים מקוריים ומוטיבים מיוחדים מעחלם הסקייט בורד, הגלישה והשייט. "אנו ממשיכים לחזק את המותג ישראל-קנדה מלונות באמצעות רכישות נוספות של בתי מלון שבבעלות ובניהול הקבוצה במיקומים אסטרטגיים", ציין ראובן אלקס, מנכ"ל ושותף בישראל-קנדה מלונות – "כיום אנו מנהלים מעל 1,400 חדראים בישראל, שחלקם בבלעות מלאה וחלקם בהסכמי ניהול שונים".

אלקס הוסיף: "פורט אנד בלו הינו המלון השלישי שאנו פותחים בתל אביב והוא מצטרף למלוחן פליי תל אביב, שנמצא בימים אלו בהרצה ושוכן בפרוייקט מידטאון במיקום מרכזי עם נגישות לנתיבי תנועה ראשיים. ההשקעה שלנו במלון פורט אנד בלו מסמנת את ביסוס מעמדה של הקבוצה בעיר תל אביב ותיתן מענה לכלל הקהל שפוקד את העיר".

לישראל-קנה מלונות בפריסה ארצית מכפר הנופש גונן בצפון, מלון גלי כנרת, חלון לייקהאוס כנרת הכולל את חמי טבריה, מלון PLAY תל אביב, ווסט תל אביב, ווסט אשדוד, מלון דניאל ים המלח ומלון סוליי באילת.