אשר עמר, מי שתיעד את הרגעים הראשונים בתאונת כדור פורח, בה נהרג יוגב כהן, שוחח היום (שלישי) עם ענת דוידוב ב- 103FM וסיפר על הרגע הקשה: "רק בהמשך הבנתי שהוא מת".

בתחילת הריאיון נשאל האם לא חשש נוכח מעשיו של יוגב והשיב: "ככה בעצם זה עובד. הם עולים מהשטח, אבל מה שקרה הוא שראיתי את הבחור מתנדנד. כשהסתכלתי על זה בפעם הראשונה והם היו בגובה נמוך, חשבתי שהוא מסדר משהו תוך כדי, לא כל כך ייחסתי לזה חשיבות האמת וחיכיתי עוד קצת ובעצם המבערים עבדו. הוא היה על חבל, קשור לחבל כזה מחזיק במשהו והוא מטלטל מתחת לסל". 

עמר הוסיף: "לא הסתכלתי על זה כמשהו חשוד כי בתמונה השלישית, בהתחלה כן הרמתי גבה וחיכיתי קצת וראיתי שמפעילים את המבערים וברגע שעושים את זה זה עושה את הפעולה שהכדור מתרומם כלפי מעלה אז כשזה קרה אמרתי הכול בסדר כנראה שם אז עשיתי עם תמונה עם המבערים עובדים ושלחצי את התמונה למשדר ורשמתי שיהיה יום נפלא עם תמנוה פסטורלית עם כדור פורח בתמימות. הגעתי למשרד ואז הבנתי שמה שאני צילמתי כתמונה פסטורלית בסוף יצא שזה היה טרגדיה".

בהמשך הריאיון נשאל האם ראה את יוגב צונח לעבר רכב חונה וענה: "לא, זה כבר מסוג הדברים ששמעתי אח"כ בתקשורת, הוא בעצם צנח על רכב. אני צילמתי ונסעתי לעבודה. שלחתי את התמונה לקבוצה של המשרד וכשהגעתי למשרד הבנתי מה קרה שם".

זה מטלטל, מטלטל, לגמרי תרתי משמע באמת", אמר אשר, שהיה האחרון שצילם את יוגב בעודו בחיים, והוסיף: "אתה מצלם משהו באמת ובתמים ובסוף מתברר שצילמת סוג של מוות, התמונה הזו היא טרגדיה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm