שחקן בית"ר ירושלים בעבר, דני נוימן, ואוהד הקבוצה שי חדד, שוחחו היום (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על אירוע האלימות ביציע האוהדים במשחק האחרון, ועל הסערה סביב ארגון האוהדים 'לה פמיליה'.

בפתח השיחה, הסביר שי חדד על הארגון: "עם השנים והזמן, הארגון הקצין כמו כל החברה בישראל, איתה נכנס הפוליטיקה והקיצוניים, והם רכבו על הגב של בית"ר. אני מציע ללה פמיליה, תהיו גברים, קומו, תעשו לכם בית"ר לה פמיליה, ותעשו בה מה שאתם רוצים".

חדד הוסיף: "שמעתי כמה אוהדי בית"ר מדברים על לה פמיליה שהם עבריינים. אבל עבריינים ופושעים לא מרביצים לילדים ולאישה, הם פשוט אנשים רעים".

בהמשך, נשאל חדד האם אינו חושש מהארגון, והשיב: "ממש לא, אני לא חושש מאף אחד, יש בית"ר ירושלים, לא בית"ר לה פמיליה. מבחינת עידוד אין כמוהם, עד שמתחילים לסטות ולהרביץ לאוהדים. אני יומיים במיטה, רק חושב אם הילד שלי היה מקבל שם מכות, אני לא יודע איך הייתי מגן עליו".

חדד סיכם את דבריו: "הדבר הכי גרוע שעשיתי, זה שהכנסתי את בית"ר לנשמה של הבן שלי. כל כך כואב לי שעשיתי לו את זה. הסברתי לו שיותר לא נלך למשחקים".

בתוך כך, שחקן בית"ר ירושלים לשעבר, דני נוימן, התייחס גם הוא לסערה סביב אירועי האלימות: "כואב לי מאוד לראות את התופעות הבלתי מוסריות האלה שנמשכות כבר לאורך שנים. אני חושב שהגיע הזמן שיתחילו לטפל בבעיה מן השורש ולא לטייח. צריך לשנות את חוק העונשין, זו תופעה מגעילה, אני חושב שמי שעשה את זה צריך לשלם על כך ביוקר רב. להכניס אותו לבית הסוהר".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm