שאלת את עצמך פעם מה נשים באמת רוצות במיטה? בא לך להיות ה-מאהב ה-מושלם, זה שהיא תדבר עליו למחרת היום עם כל החברות שלה? המדריך הבא נכתב עבורך!

1. סמארטפון OUT קשר עין IN
שים את הנייד מחוץ לחדר המיטות וצור קשר עין עם בת הזוג שלך. זה תקף גם כשאתם יוצאים למסעדה או לכל רגע של אהבה. מבט ממושך ומלא תשוקה מטריף כל אישה! כשאתה מסתכל עליה, מביט לה בעיניים, מסתכל על כל קימור בגוף המהמם שלה, עוטף אותה במבטים של תשוקה לפני וגם תוך כדי הסקס אתה אומר לה המון דברים בלי לדבר בעצם.

2. הקשבה היא המפתח
הקשבה עלולה להישמע כמו דבר פשוט, אבל איכשהו זה פרט שלא תמיד זוכרים לשלב אותו במערכת היחסים. המפתח למערכת יחסים זוגית ומינית טובה היא הקשבה. נשים אוהבות שאתה קשוב לשפת הגוף שלהן, לנשימות, לאמירות, לגניחות, לאנחות. כשאתה מקשיב אתה מבין אותה, אתה מבין מה היא רוצה, אתה שם! אז הקשבה היא לא בגדר המלצה, היא "מצרך צריכה בסיסי" שצריך להיות משולב בכל מערכת יחסים טובה, אם זה בין הסדינים ואם בשגרה היומיומית.

נמאס לך מהתנוחה המיסיונרית? טריקים במיטה שיטריפו אותה לחלוטין

3. סקס טוב ומלא תשוקה זה לא רק זבנג וגמרנו!
משחק מקדים ומושקע, כזה שמראה את הרצון האדיר שלך לענג, שמחמם את העניינים לאט לאט עד שהפות שלה מגורה, רטובה וחמה לקראתך זה מאסט. תתחיל לאט ובהדרגתיות, אף אחד לא רודף אחריך. תנשק את השפתיים, תנשק בעדינות את הצוואר, תאהב לה את הבטן והירכיים, תגרה אותה ותעשה לה טיזינג שיקשה לך את שרביט הקסם ויגרום לה להתחנן לחדירה. יש שיגידו שהמשחק המקדים יותר חשוב מהאקט עצמו או שהוא למעשה האקט עצמו ואני חייבת להסכים.

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

4. גם וגם וגם וגם – תפריט מגוון
נשים אוהבות יוזמה וגיוון, כי אחרת סקס זה סתם שעמום! בסדר, אולי בפעמים הראשונות זה יהיה מסעיר, כי פרפרים בבטן וכל זה, אבל מה אחר כך? מה קורה בטווח הארוך? אל תתקע על תנוחה אחת ותחשוב שאם הפעם היא נהנתה, זה אומר שהיא תיהנה ממנה גם בפעם הבאה. גוון בתנוחות, גוון במגע, גוון במקומות, גוון ותפתיע אותה כל פעם מחדש. תעשה לה מסאז', פנק אותה אוראלית, לטף אותה בעדינות, תתפוס אותה קצת יותר חזק, תחבק, תלקק, תמצוץ, תכרבל, דוגי סטייל, 69, תפתיע אותה עם אמבטיה רומנטית, ג'ל או צעצוע מין חדש. גיוון זה שם המשחק והוא יעיף אותה לכוכבים.

5. לשאול או לא לשאול? זאת השאלה
עד כמה להיות ישיר? כאן היו חילוקי דעות. יש נשים שהעידו שהן אוהבות ישירות – כשהוא שואל בדיוק מה אני אוהבת ומבקש הסכמה. לעומתן, יש נשים שאהבו שהגבר לוקח את המושכות לידיים, גבר שתופס יוזמה, מתנפל עליהן בתשוקה בוערת ומבין מה לעשות בעצמו, בלמידה, בהתבוננות, בהקשבה להן. אז האם היא אוהבת ישירות או שאולי לא? תצטרך לבחון את הנושא הזה בשטח.

6. שים את הרגל על הגז ושכח מהברקס
יצאתם לדרך? תהיה שם על מלא ואל תוריד את הרגל מהגז. אני לא מתכוונת שאתה בפורמולה 1. זה לא מרוץ ואתה לא מתחרה באף אחד, אז זה בסדר אם תשחק עם המהירות, אבל כן חשוב להיות שם ברגע בלי מעצורים – תראה לה את ההנאה והתשוקה, תגנח, תיגע, תסתכל, תנשק, תלקק, תמצוץ ותאהב אותה על מלא. מתי כן לעצור? כשהיא מבקשת ממך וכשאתה רואה שלא נעים לה מה שאתה עושה. ברקס מיידי!

7. להיות ברגע
נוכחות ברגע תעצים את המיניות שלכם כמו שאתה אפילו לא יכול לתאר בפנטזיות הכי פרועות שלך. נוכחות היא לא משהו שלומדים בבית ספר, זה דבר שצריך לתרגל. מה צריך לעשות כדי להיות נוכח? קודם כל, כמו שכבר כתבתי – טלפונים ניידים ומסכים בכלל אאוט! תסיר כמה שיותר מחשבות וטרדות מהיום יום ותתרכז בגוף שלה, בעיניים שלה, במה שאתה מרגיש ברגע, במה שהיא מרגישה; נשימות עמוקות יכולות לעזור גם הן; תרגול מיינדפולנס (קשיבות) וכמה שיותר תרגול "על רטוב" ללא פחד. 

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

8. היא שובבה - ואתה?
מר רצינוביץ? חוש הומור, משחקיות ושובבות הן התבלינים הכי טעימים של חדר המיטות. סקס לא חייב להיות פרידג'ידי ומשעמם, גם אם סיימת עם הדייטים ויש לך בת זוג קבועה, זה לא אומר שהסקס צריך להיות בנאלי, רציני ומייבש – ההפך! ואם הסקס יהיה משעמם או שתיפרדו או שתחיו בלי תשוקה – וזה ממש לא מקובל עלי! תכניס לסקס צחוק, משחק משותף עם צעצועי מין ורוח של שטות, כן, גם בין הסדינים אפשר לשלב צחוק ואתה כבר תראה כמה שזה מוסיף.

9. היגיינה זו לא מילה גסה
אתה לא חייב לשפוך על עצמך בקבוק שלם של בושם או אפטר שייב כדי להדליק אותה, אבל כן חשוב לשמור על היגיינה בסיסית. אל תהיה מוזנח! לא בדייט הראשון ולא אחרי 20 שנה. טפח את הגוף שלך – תדאג לגזור ציפורניים כדי לא לשרוט באיברים רגישים, תתגלח ותסדר את השיער, תתקלח ואל תגיע אליה מסריח עם זיעה של יום שלם ותצפה שהיא תימשך אליך. 

10. הנשיקה של אחרי
גמרתם? תעשה לי טובה, אל תסתובב ותלך לישון! זה ה-רגע שבו כל ההורמונים מציפים ושוטפים את הגוף. האוקסיטוצין והדופמין, הורמון האהבה והורמון האושר, כאן והם לא נשארים להרבה זמן, אז כדאי לנצל אותם במקסימום, לכרבל ולהראות אהבה.

אלה היו עשרת הדברות של הנשים, ואפשר ללמוד מהן שנשים יודעות בדיוק מה הן רוצות, כל מה שצריך לעשות זה להקשיב! תקשיב לגוף שלה, תלמד את המבט שלה ותראה לה שאתה רוצה לענג ולהתענג – אם אתה תהיה פתוח להקשבה ולמידה סקרנית, עולם המיניות יפתח עבורך בדיוק כמו פרח הלוטוס הענוג.

אז איזה מאהב אתה? מה אתה כבר מיישם ועם מה הפתעתי אותך?

לחיים של תשוקה,|
שלך,
לימור בנדל