הכנסת ציינה אתמול לראשונה את היום למלחמה באלימות מינית, ארבע שנים מאז חוללה מחאת MeToo מהפכה עולמית. על פי הנתונים שפרסם המשרד לביטחון פנים, בשנת 2020 נפתחו 5,205 תיקי עבירות מין, ו-61% מכלל עבירות המין כלפי נשים בוצעו בנפגעות בגילי 24-12. נדמה כי זה מוכיח יותר מכל את הצורך לבצע שינויים מערכתיים וחקיקתיים מהותיים בכדי להילחם בתופעה קשה זו. לאור זאת בחר גיא פלג לפתוח היום (רביעי) את תוכניתו ב-103FM בסיפורה האישי של מאזינה, שכתבה לו את הדברים הבאים: "כשאתה מציין באופן כל כך מדויק את קהל הנפגעות מהטרדות מיניות וניצול מיני, אני רוצה לחזק ולהדגיש את המענה הראוי שלך לכל האמירות מסוג 'למה לא הלכת להתלונן מיד?' ו'איך יכולת להישאר איתו ביחד'? כמו שאתה חוזר ואומר, החיים מורכבים, אנשים נמצאים בכל מיני מצבים בהם עליהם לבחור בין מה שנכון ובין מה שאפשרי".

לדבריה, "רק מי שהיה במקום הזה יודע כמה זמן לוקח לפעמים להבין את גודל העוול שנעשה לך. זה יכול לקחת שנים ואף עשרות שנים. רק אדם שהיה שם יבין כמה זמן לוקח להודות בפני עצמך בכך שניצלו אותך, השתמשו בגופך והשחיתו את נפשך".

עוד הוסיפה, כי "אם יכולתי להעביר במילים את עוצמת הזעם שיש בי עדיין, בגיל 68, כלפי השכן שלי שלפני 60 שנה דחף את היד שלו לפתח הגוף שלי, ומי יבין את התסכול על כך שמעולם לא העזתי לספר למישהו, גם לא לאמא שלי. החיים נמשכו כרגיל, גדלתי והתבגרתי והיו עוד כמה אירועים מהסוג הזה. תמיד שתקתי. כמו ששתקתי עשרים שנה לאחר מכן כשנעניתי לחיזוריו של הבוס שלי, הוא התקרב לגיל 60 ואני רק בת 28, גרושה טרייה, עם ילד קטן, מוחלשת, עצובה, ללא בסיס כלכלי ומפוחדת מן העתיד. לא קלטתי שהטורף מצא טרף קל".

לאחר מכן הודתה המאזינה כי "רק בזכות העובדה שהנושא עלה לסדר היום הציבורי, הבנתי איזה דבר נורא זה היה. איזה ניצול מחפיר של מצבי, של מעמדו, של הרצון העז שלי לביטחון כלכלי ומכאן של הפחד לסרב לו. והיום? אני לא יודעת מה לעשות עם כל הזעם והתסכול שיש בי. לא אלך להתעמת עם אדם שעוד מעט יהיה בן 100, אין לי את הכוחות והאומץ של הגברת קולט אביטל. אני מודה לה מעומק הלב על שהציפה את הנושא ואין לי ספק שלא מעט נפגעות יעשו את המעשה הנכון בהשראתה".