שר המשפטים, גדעון סער, התראיין הערב (רביעי) ב"חדשות 12" והתייחס להצעת החוק שהוא מקדם, לפיה ימנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה. "ראש הממשלה תומך בהצעת החוק, הכנסת היא המוסמכת לאשר אותה, למרות שגם לה עושים דה-לגיטמציה".

על הצהרותיה של שרת הפנים, איילת שקד, כי תתנגד להצעת החוק אמר סער: "זכותה לומר את דעתה, אבל היא שרה אחת בממשלה". לדבריו, לא מדובר בעניין אישי, "שש מפלגות מתוך שמונה תומכות בהצעה, בעוד שתיים טרם גיבשו את עמדתן". 

כשנשאל האם החוק הוא פרסונלי ליו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, השיב סער: "נתניהו ואנשיו הם אלה שמתעסקים באשתי ובי באופן בלתי פוסק". 

"יש מערכת שלמה של נתניהו משפחתו ותומכיו שמנהלים מערך שנועד לעקוף את חוק מימון מפלגות ולהזרים כסף. אני לא מתרגש מזה, הם יכולים להמשיך להסתובב סביב עצמם. אני יודע בדיוק מי עומד מאחורי זה", הוסיף.

שר המשפטים התייחס גם לטענה לפיה יולי אדלשטיין תיאם איתו את ההודעה כי יתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד, ואמר: "ה לא היה מתואם איתי, למרות שעכשיו מתחילות תיאוריות קונספירציה. הוא אמר את הדברים שאני אמרתי לפני שנתיים, אני מכבד ומעריך אותו וחושב שהוא אדם ראוי".