שישה חודשים לאחר מותו של עידו אביגל, בן החמש שנפגע מרסיס רקטה שחדרה את חלון הממ"ד של ביתו במהלך "שומר החומות", אמו של עידו סיפרה היום (רביעי) כי משפחתה עוזבת את שדרות, בפוסט מרגש בעמוד פייסבוק המוקדש לזכרו של עידו. שני פתחה את הפוסט במילים: "לילה אחרון בשדרות. לא כך חשבנו שנעזוב את הבית. היו לנו חלומות משותפים. חיפשנו יחד בית עם גינה. הבטחתי כשיהיה בית עם גינה נוכל להביא כלב אלינו". 

שני המשיכה וסיפרה: "חיפשנו יחד סוגי כלבים והחלטנו שנביא גולדן. הסברתי לכם שזה כלב מקסים שעוזר לנו כשיש לנו לפעמים בלאגן ברגשות, או כשאנחנו מפחדים כשיש צבע אדום. לא רציתם לחכות לגינה ועשיתם לי הפגנה של ממש בבית". לפוסט המרגש צורף תמונה של ההפגנה שעידו ואחותו תהל ארגנו. 

בהמשך, ציינה שני כי בנה ביקש לקרוא לכלב העתידי "מילקי" וכי לאחר מותו המשפחה אימצה כלבת גולדן רטריבר וקראה לה בשם שעידו ביקש. "היית אוהב אותה מאוד. היא אנרגטית בדיוק כמוך", כתבה שני. 

עוד כתבה שני כי "אני זוכרת ששאלת אותי אם את הצעצועים שלך גם ניקח לבית החדש. והבטחתי שכל מה שתרצה לקחת יבוא איתנו. היום דודק'ה, הכול בא איתנו. מהדבר הכי קטן שיצא לך בקינדר ושמרת אותו ועד למשחק הכי גדול שלך".

האם סיימה את הפוסט בכך שסיפרה: "תהל אמרה שהיא לא מסכימה לתרום את הדברים שלך. אז הסכמנו שנשמור את הכול למזכרת. בכל זאת, זה הדבר האחרון שנשאר ממך. אבל רק מבחינה פיזית. מבחינה רוחנית אתה חי בתוכנו".