לא ציפתה לזה: לאחר שכינתה את סגן ראש המוסד לשעבר, חבר הכנסת רם בן ברק (יש עתיד), "שונא ישראל", חברת הכנסת מירי רגב סופגת הבוקר (חמישי) ביקורת מצד חברי מפלגתה.

חה"כ אלי כהן אמר בגלי צה"ל כי "האמירה לא הייתה במקומה. חבר הכנסת רם בן ברק תרם לביטחון המדינה, ואי אפשר להגיד שהוא שונא את ישראל".

חה"כ מיקי זוהר אמר בתכניתם של גיא פלג וניסים משעל ב-103fm כי "רגב לא הייתה צריכה לומר את הדברים האלה לרם בן ברק. אני והוא חלוקים לגמרי, אבל חד משמעית הוא לא שונא ישראל. הוא תרם רבות למדינה". 

בהתייחס לחוק המגביל כהונה של ראש ממשלה, אמר זוהר כי "היא לא באמת מטרידה אותנו, שלא תהיה אי הבנה. על פניו לפי ספירה של הקואליציה והאופוזיציה נראה שהחוק יעבור. זה לא סוף העולם, אם יהיו בחירות, ואנחנו עושים הכול כדי שיהיו בחירות בהקדם, אנחנו צריכים להשיג 61 מנדטים, ויש סיכוי גדול שזה יקרה, והחוק הראשון שאנחנו נעביר היא ביטול החוק. לבטל חקיקה כזו זו לא בעיה".   

זוהר הוסיף כי לטעמו, "החקיקה הזו היא תמריץ אדיר לאלפי מצביעים שלא הצביעו בפעם הקודמת, כדי שבבחירות הבאות יגיעו להצביע. הם ידעו שאם הם יגיעו גם נבטל את החקיקה וגם נתניהו יהיה ראש ממשלה. לפי חבר הכנסת, "אני חושב שזו חקיקה שהיא פרסונאלית, ברור שהיא באה לפגוע בנתניהו. אנחנו לא באיראן ולא בצפון קוריאה שמיירטים אנשים מסוימים מהאפשרות להתמודד לראשות הממשלה".

חבר הכנסת המשיך ואמר כי "גדעון סער לא קם אתמול בבוקר להגיש את הצעת החוק מתוך ערך אידאולוגי חדש שהוא המציא אלא בגלל שהוא רוצה לנטרל את נתניהו. למה במדינה דמוקרטית, מדינת ישראל 2021, יועץ משפטי יכול להחליט מי צריך להיות ראש ממשלה או לא? למה מערכת המשפט שהם ברי הסמכה לא יכולים להכריע את הסוגייה הזו?"

בהתייחס לעובדה ששרים וראשי רשויות אינם יכולים לכהן עם כתב אישום, אמר זוהר: "הדבר הזה יכול להוות אפליה נגדם וגם ראיתי מקרים שהגישו כתב אישום נגד ראשי רשויות ובסוף הסיפור נגמר בלי הרשעה והם הפסידו את החיים הציבוריים".

לטענת זוהר, "ההבדל גדול בין ראש ממשלה לתפקיד אחר, הוא שראש ממשלה הוא אולי התפקיד המשמעותי ביותר במדינת ישראל, הוא צריך תמיכה של לפחות חצי מאזרחי מדינת ישראל. כמה פוליטיקאים עברו את העבירה החמורה לפי העדויות של אילן ישועה? הוא מכר את וואלה! לכל פוליטיקאי. אני סומך על בית המשפט, הדברים יתבהרו".