איש התקשורת עידו רוזנבלום שוחח היום (חמישי) עם גדעון אוקו ב-103FM והתייחס לעונה החדשה של תכנית הריאליטי "הזמר במסכה", שעלתה בשבת האחרונה לשידור בערוץ 12. רוזנבלום סיפר על העבודה בתכנית שחרטה על דגלה את המסתוריות וטען: "כולם מבינים שהסוד הוא הכוח של התכנית, אבל גם אם הייתי אומר לך מי האדם מאחורי המסכה בוודאות, לא באמת היית יכול לדעת".

"זה נורא כיף להיות שותף לתוכנית שכולם אוהבים לצפות בה", הוסיף ושיתף: "מסתכלים לי מיד בעיניים, כמו בפוקר, ואז זורקים שמות. זה סוד כל כך שמור ועובדים על הדבר הזה, שאני מהחרדה שכחתי מי המתמודדים. אני מדחיק את הכל, לא יודע".

"קורה פה דבר שמשותף גם לנו כמשתתפים בתוכנית וגם לקהל. בעונה הראשונה עוד לומדים את הפורמט ואת התפקידים, ובעונה השנייה גם הפאנל המדהים הבינו הרבה יותר מה צריך, את המשחק, את היכולת שלהם לפתח את הרמזים. גם הדמויות והתחפושות עלו מדרגה. יש פה משחק טלוויזיה כיפי, ואני חושב שהשנה עלינו מדרגה. בשבת אנו עולים עם עוד שש תחפושות מדהימות, ויש למה לחכות", המשיך המנחה שאמר כי "חלק מהכיף של התכנית הוא שהיא מייצרת המשכיות עם הדיבור עלייה, גם אלו שהם בוודאות לא האנשים בדמויות, לא ניתן להאמין להם".

רוזנבלום התייחס גם לתחרות מול הפורמט של ערוץ 13, "הישרדות VIP" וטען כי "אני אוהב תחרות, אין דבר שהופך אותך לטוב יותר מתחרות, היא תמיד תרים את היכולת שלך, אני חושב שזה הדבר הכי בריא שיכול להיות. אני מאמין שאנשים עובדים קשה על כל דבר שהם עושים".