סוף לפרשה שטלטלה את ארה"ב: ה-FBI אישר הלילה (בין חמישי לשישי) כי שרידי גופתו של בריאן לונדרי בן ה-23, ארוסה של גבי פטיטו החשוד ברציחתה בחודש שעבר, נמצאו בשמורה בפלורידה. לדבריהם, בדיקות דנטליות שבוצעו בעת נתיחת הגופה אימתו כי מדובר בלונדרי, שנעדר כבר למעלה מחודש, עוד טרם דווח על היעלמותה של פטיטו. 

כזכור, בשבוע שעבר חוקר מקרי מוות קבע כי פטיטו, בלוגרית בת ה-22, מתה כתוצאה מחניקה. בן זוגה, בריאן לונדרי בן ה-23, הוא החשוד ברציחתה. הפתולוג, שקבע כבר בתחילת הנתיחה כי מדובר ברצח, הודיע כי פטיטו נרצחה כשלושה עד ארבעה שבועות לפני מציאת גופתה, ב-19 בספטמבר. 

לפני כשבועיים הובאה פטיטו לקבורה בעיר מגוריה, לונג איילנד שבניו יורק. בסמוך לארון הונחו זרי פרחים רבים, הודלקו נרות ונתלו תמונות של הצעירה שחייה נגדעו בטרם עת. אביה ספד לה ואמר כי בתו הייתה "האדם הכי מדהים שהכיר", והוסיף כי היא הייתה "מעוררת השראה, אהבה את החיים, נהנתה מהיופי של העולם, אהבה את כולם ונתנה אהבה".

במקביל לכך, מספר גורמים בארצות הברית הציעו סכום של כ-30 אלף דולרים למי שיסייע לרשויות החוק לאתר את לונדרי, ארוסה, אשר מבוקש על ידי ה-FBI בשל היותו חשוד ברצח.