אלק בולדווין, כוכב הסרטים האמריקאי, ירה הלילה (בין חמישי לשישי) למוות בצלמת חלינה האטצ'ינס, שעבדה על סט הצילומים של סרטו החדש. בולדווין, אשר מפיק את הסרט בעצמו ואף מככב בו, ירה בה בשוגג, כאשר השתמש באקדח שנועד לכדורי סרק ומשמש כחלק מהתפאורה על סט הצילומים.

לאחר התקרית, השחקן הגיע עצמאית למשרדי השריף וסיפק הצהרה לחוקרים, בה פירט את השתלשלות האירועים. בשלב זה, החוקרים עדיין מנסים לפענח כיצד התגלגלו קליעים "חיים" לתוך סט הצילומים ובפרט לתוך האקדח שיועד לכדורי סרק בלבד. למרות שהחקירה עדיין בתחילתה, בשלב זה הובהר כי אין בכוונת החוקרים להגיש כתב אישום נגד השחקן שלמעשה ירה את הקליע שגבה את חייה של הצלמת.

בולדווין עצמו לא סיפק תשובות או הסברים בפומבי, אך בעיתון The Santa Fe New Mexican דווח כי הוא נראה "חסר מנוחה ובדמעות" לאחר האירוע. כמו כן, השחקן הסיר מהרשת החברתית אינסטגרם תמונה שהעלה ביום התקרית, בה הוא לובש חולצה מוכתמת בדם מהצילומים. 

ההרוגה, צלמת הקולנוע חלינה האטצ'ינס בת ה-42, מתה מפצעיה בבית החולים לאחר שנפצעה באורח אנוש מהירי.  בנוסף, במאי הסרט, ג'ואל סוזה נפצע גם הוא ופונה לבית החולים, אך מספר שעות לאחר התקרית הודיעה אחת משחקניות הסרט, פרנסס פישר, כי הבמאי הפצוע שלח לה הודעת טקסט, בה בישר לה ששוחרר.

הירי התרחש באמצע צילומי סצנה בסרט "ראסט", אשר מצולם בימים אלו בניו מקסיקו. בשלב זה, המשטרה המקומית פתחה בחקירת המקרה על מנת להבין כיצד הגיעו קליעים אמיתיים לסט הצילומים. בשלב זה, צילומי הסרט הופסקו לתקופה בלתי מוגבלת בזמן.