השר זאב אלקין התייחס הבוקר (ראשון) לפגישה בין ראש הממשלה, נפתלי בנט, לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שנערכה בשישי האחרון בסוצ'י. שר השיכון, ששימש כמתרגם בפגישה, חשף בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103fm מה היה בשקית שהכניס לפגישה עם פוטין.

"כרוסי אני צריך לבוא לפגישה עם שקית", אמר אלקין בפתח דבריו. "אבל אם נדבר ברצינות, בגלל מגבלות הקורונה אף אחד מחברי המשלחת חוץ ממני לא הורשה להיכנס לחדר, ובשקית היו תצלומי אוויר שחשובים ביטחונית ורצינו לדבר עליהם עם הנשיא הרוסי".

כשנשאל אם הצילומים הצליחו לשכנע את פוטין לפעול בצורה רחבה בסוריה, השיב: "הם עזרו, הצילומים עסקו בכל מיני נושאים. מה שהיה צריך לחזור לארץ חזר, ומה שהיה צריך להישאר שם נשאר שם. שני הנושאים המרכזיים של השיחה היו בלימת תוכנית הגרעין האיראנית והמצב בסוריה, שני הנושאים נדונו מאוד בהצלחה".

"אנחנו לא חושפים מה פוטין אמר בפגישה, כי זה מה שמאפשר לקיים את השיח הזה כבר הרבה שנים", המשיך אלקין. "אני לא חושב שהרוסים מבינים שונה מאיתנו את מה שקורה באיראן. האווירה בפגישה הייתה מיוחדת ובמקום שעתיים זה לקח חמש שעות. האווירה היה מאוד טובה, פוטין בסוף לקח את ראש הממשלה לסיבוב בתוך האחוזה הנשיאותית ולביתו הפרטי. הייתה כימיה מאוד טובה בין בנט לפוטין וזה שזה קרה בפגישה הראשונה זה מאוד מיוחד".