בן כספית וינון מגל התווכחו הבוקר (ראשון) בתוכניתם ב-103FM על הנעשה במפלגה הגדולה בישראל - הליכוד, לאור הפרסומים האחרונים לפיהם יש קרבות פנימיים שמסעירים את המפלגה. כספית, אשר ידוע בביקורת אותה הוא מעביר על המפלגה, טען כי "אין מערכת יחסים פוליטית אחת של בנימין נתניהו, במשך עשרות שנים, שלא נגמרה בקרע. זה תמיד עניין של זמן. כשאתה באופוזיציה, הכל נהיה מעניין ואנשים נהיים חמוצים. מה אני מעדיף בליכוד? אני לא מתערב באיך מתפקדי הליכוד מחלקים את הכעסים והתסכולים שלהם. תצביעו למי שאתם רוצים, רוב הקולות הראויים כבר לא שם". 

עוד קודם לכן, השניים התייחסו לצו של שר הביטחון בני גנץ, אשר הכריז על שישה ארגונים ביהודה ושומרון כארגוני טרור. מגל טען בציניות כי "למה מחבלים מוגדרים בכלל כארגוני טרור? הקשקשת הבלתי נגמרת של כל מיני מונחים שהמציאו בפקולטה להנדסת תודעה, זה בושה וחרפה". כספית, שלא התרגש מדבריו השיב: "זו הכרזה של ממשלת הזדון. אז כן, היא דואגת לביטחון ועושה מה שצריך לעשות, אני שמח שיש פוליטיקאים שרוצים לבדוק את הדברים האלו".

כספית המשך ותקף את מגל: "הלעג המבזה על עצם המונח ארגוני זכויות אדם הוא פחות מכובד. אתה מנסה להפוך את היוצרות, שבעצם הממשלה קיבלה את ההחלטה. אני חושב שזה הבל הבלים". 

לסיום, מגל התלוצץ על חשבונו של שר השיכון והבינוי זאב אלקין, לאור כך שהגיע לפגישה בין ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כשהוא אוחז בשקית. על כך אמר מגל כי "אין לו תיק? צריך לממן תיק לחברי כנסת? בואו נמצא את הכשל כדי שנוכל לתקן אותו".