יצאתם לדייט, ואולי אפילו לכמה דייטים, ובא לכם שזה יתקדם לסקס סוער. אבל איך עושים את זה? האם מדברים לפני? האם פשוט זורמים?

אפתח בשאלה: איך אתם מעדיפים שהפעם הראשונה שלכם תהיה – סבירה עד בינונית או תעיף לחצי השני את הסכך כך שהחיוך לא ירד לו או לה לכמה ימים מהפנים? אם אתם מעדיפים את התשובה השנייה, הגעתם למקום הנכון.

השיחה הזו היא מאסט בשביל שהסקס יהיה מטריף חושים – תאמינו לי. יכולים להיות לכם מגוון צעצועי מין מדליקים, שמנים מסככים למיניהם ואת כל החוויות המיניות שיש ברזומה שלכם, אבל שום דבר לא יהפוך את האורגזמה לדה בסט כמו שיחת הכנה בריאה ופתוחה עם הפרטנר\ית שלכם לפני האקט.

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

עשרת הדיברות לגברים בסקס: כל מה שמדליק נשים במיטה ואתה חייב לעשות!

למה השיחה הזאת כל כך חשובה?
אז למה בעצם אני מתעקשת כל כך שחשוב לדבר על זה, אם זה כזה מביך ואפשר פשוט לזרום? כדי שיהיה לכם סקס מלא בתשוקה סוערת, כזה שיגרום לצד השני לחזור לעוד, צריך לדבר! כן, לדבר. פשוט מאוד. לספר לצד השני מה הרצונות, ההעדפות והחשקים שלכם. 

 אבל למה לדבר? 

  • כי בני האדם הם לא קוראי מחשבות.
  • כי כל אחד ואחת מגיע עם מטען קודם משל עצמו.
  • כי מה שעבד לכם עם פרטנרים קודמים לאו דווקא יעבוד גם כאן.
  • כי תקשורת היא הבסיס והמפתח לא רק לזוגיות טובה אלא גם למיניות טובה.

בשיחה מהסוג הזה אתם לא רק מספרים מה אתם אוהבים ורוצים, אתם וצריכים להביע נכונות לשמוע גם מה הצד השני רוצה וצריך. באופן הזה אתם גם מראים לצד השני כמה אכפת לכם, כמה אתם רוצים לענג ולהתענג, כמה לסקס הזה יש משמעות עבורכם ושהוא לא רק זבנג וגמרנו.

זה נורא מביך, על מה את מציעה לדבר?
על הכל! טוב, לא חייבים לדבר על הכל מהתחלה, אבל אני ממליצה להתחיל מליישר ביניכם קו בחלק הרגשי. זה יעזור לשניכם להבין איפה השני עומד וימנע "הפתעות" לא נעימות לאחר מעשה. שאלות כמו: מה המשמעות של מפגש מיני כזה מבחינתכם? איפה מערכת היחסים עומדת? האם אתם מתכננים להיות מונוגמיים? האם אתם שוכבים נכון לעכשיו גם עם פרטנרים אחרים? אלו שאלות שעלולות להיות מביכות, אבל תחשבו כמה מביך אם הן לא ישאלו ויקבלו תשובה לפני ורק אחרי תגלו שהוא חשב שאתם מונוגמיים והיא ממש לא או להפך – זה כבר יהיה הרבה פחות נעים.

קודם כל, בטיחות
חוץ מהחלק הרגשי, שמעורב בהתחלת קשר זוגי ומיני, יש גם עניין הבטיחות. מתי הפעם האחרונה שכל אחד מכם נבדק למחלות מין? מה אופי הקשרים המיניים שיש לכל אחד מכם? באילו אמצעי מניעה תשתמשו למניעת מעבר של מחלות מין והריון? על סקס בריא לא מתפשרים! 

איפה עושים את השיחה הזאת?
אני ממליצה לעשות את השיחה במקום בטוח ונעים לשניכם ולא בחדר המיטות כשהבגדים כבר על הרצפה. זו שיחה שצריכה להתבצע ברוגע, נועם ובלי לחץ מאף אחד מהצדדים. היא יכולה להתקיים בבית קפה שקט, בסלון או במטבח על כוס קפה.

סקס (צילום: ingimage ASAP)
סקס (צילום: ingimage ASAP)

ומה בנוגע לדברים הג'וסיים, מתי מגיעים אליהם?
כדי שהסקס יהיה באמת משובח, כדאי ומומלץ לדבר גם על החלק האינטימי הפיזי. אם תכסו את החלק הזה באמת יהיו זיקוקים! איך אתם אוהבים שנוגעים בכם? כמה חזק או חלש? מה גורם לכם להרגיש טוב? איזו תנוחה אתם הכי אוהבים? מה צעצוע המין החביב עליכם? איזה פנטזיה יש לכם ועדיין לא הגשמתם? מה היה הדבר הכי טוב שעשיתם אי פעם בסקס? מה דעתכם על סקס במקומות ציבוריים? איזה דברים קינקיים אתם אוהבים? מה אתם ממש לא אוהבים לעשות או אפילו לא מוכנים בשום אופן? ככל שתיטיבו לבטא את עצמכם, ולהקשיב טוב יותר לצד השני, ככה יגדל הסיכוי שהפעם הראשונה תהיה וואו! וזה מה שאנחנו רוצים, נכון?

זה מאוד ברור מה שאת מסבירה, אבל זה בכל זאת מרגיש קצת מביך
המבוכה נובעת מכך שהרגילו אותנו שסקס זה דבר ששייך לחדר חשוך בין הסדינים וחלילה שנשפוך עליו אור יום ונשים את הקלפים על השולחן. אבל די! אנחנו במאה ה-21, ה"בושה" המיותרת הזאת כבר פסה מן העולם והגיע הזמן להכחיד אותה. תזכרו שזו לא חייבת להיות שיחה כבדה ורצינית, תקלילו! איכשהו בסקס יש תחושה שהכל רציני, כבד משקל ולדבר על הדברים זה כבר ב-כ-ל-ל טאבו. אז לא! זה לא חייב להיות ככה. תגיעו סקרנים, פתוחים, שובבים, מוכנים להקשיב וגם לספר ותכניסו צחוק וחוש הומור – זה לגמרי מומלץ! 

אז איך להתחיל?

  • מה דעתך שנעשה את הסקס הכי טוב EVER? ואז להסביר שסקס משובח מתחיל בשיחה טובה.
  • אז מה הפנטזיה שלך?
  • בא לי לשמוע מה את את.האוהב.ת במיטה...
  • יש לך משחקים מעניינים במגירה שליד המיטה?
  • בא לך להכיר טוב יותר ע"י משחק שאלות? כמו למשל מה התנוחה האהובה עליך בסקס?

האם יש נושאים שאסור להעלות?
לא! זאת רק שיחה. יש לכם משהו שמטריד, מעסיק או שאתם רוצים לדעת - תשאלו. הצד השני תמיד יכול לסרב לענות או להסביר איפה עובר הגבול שלו. פתיחות רק תקרב ביניכם, וכל נושא חשוב שלא יעלה עכשיו יצטרך לעלות באיזה שהוא שלב, אז לא עדיף מוקדם ממאוחר?!

מתי ליזום את השיחה על הסקס הראשון?
כאן אין חוקים ברורים, צריך להרגיש את מערכת היחסים ולראות מתי זה הכי מתאים. אני לא מציעה לפתוח בשיחה הזאת בדייט הראשון אלא אם אתם זורמים לסקס ומתאים לכם כבר בדייט הראשון, שזה בסדר גמור! אם עד עכשיו הייתם יוזמים מתישהו סקס, פשוט במקום ליזום את הסקס, תיזמו שיחה על הסקס לפני. 

אז מה אתם אומרים – אתם מוכנים לסקס הראשון הכי טוב שהיה לכם אי פעם? אמצו את השיחה המקדימה וההנאה מובטחת!

לחיים של תשוקה המבוססת על הקשבה ופתיחות,
שלכם, לימור בנדל
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא