1. ללין משתפת פעולה עם מארינה מקסימיליאן שהשיקה לאחרונה את אלבומה “ביחד”: כחלק מהשקת האלבום, הרשת תציע מארזי מתנה במהדורה מוגבלת עם נרות חדשים מקולקציית החורף, מוצרי גוף, אלבום גלויות שעוצב על ידי מקסימיליאן וקוד להורדת השירים מהתקליט החדש. המוצרים עם ניחוחות חורפיים ומתאימים לאווירה באלבום של מקסימיליאן.

מארז הלב שלי בבית פאוני גרדני (צילום: יחצ)
מארז הלב שלי בבית פאוני גרדני (צילום: יחצ)

מחיר: 149.90־199.90 שקלים


2. רשת הגלידריות וניליה משיקה סדרת טעמים לרגל יום הטבעונות הבינלאומי שיחול ב־1 בנובמבר: באונטי, עוגיות לוטוס קרם ושקדים, בננה שוקולד וחמאת בוטנים, ומגוון טעמי סורבה. דגמנו את הבאונטי - גלידה המבוססת על חלב קוקוס, קוקוס אמיתי ושבבי שוקולד מריר. כבר בביס הראשון לא היה אפשר לפספס את הקשר לחטיף האהוב. הגלידה עשירה בקוקוס, יש לה מרקם נהדר ויש לה קרנצ’יות נפלאה שמגיעה משבבי השוקולד שפוזרו בנדיבות. אהבנו גם את גלידת עוגיות הלוטוס וקרם השקדים. זו גלידה נהדרת, אם כי יש שסברו שהיא מתוקה מדי.

בננה, שוקולד וחמאת בוטנים  (צילום: יחצ)
בננה, שוקולד וחמאת בוטנים (צילום: יחצ)

מחיר: 18 שקלים למנה


3. מותג דגני הבוקר סיני מיניס מתרחב עם ההשקה של “סיני מיניס צ’ורוס” - דגני בוקר עשויים מחיטה מלאה בטעם קינמון ובצורת צ’ורוסים קטנים. זו ללא ספק ההתאהבות החדשה שלנו. המיני צ’ורוסים קטנים ופריכים, וכיף לנשנש אותם גם בלי חלב. לדגנים יש טעם מובהק של קינמון, אך הוא לא משתלט על החך.

סיני מיני צורוס  (צילום: סטודיו אסם)
סיני מיני צורוס (צילום: סטודיו אסם)

מחיר: 27.90 שקלים


4.
פתיבר קרמל של אסם עושה קאמבק ושב למדפים. הביסקוויט הקרמלי נהדר לנשנוש לצד הקפה/תה או לשדרוג עוגות ביסקוויטים או כל קינוח ביתי אחר.
פתיבר קרמל  (צילום: סטודיו אסם)
פתיבר קרמל (צילום: סטודיו אסם)

מחיר: 7.50־18.90 שקלים


5. לרגל יום הפסטה הבינלאומי שחל היום, 25 באוקטובר, מותג העגבניות האיטלקי Mutti השיק סדרת רוטבי עגבניות לפסטה. הרטבים המוכנים לשימוש מבוססים על 100% עגבניות איטלקיות ללא תוספת סוכר. בסדרה שלושה טעמים: רוטב לפסטה מעגבניות דטריני מתוקות במרקם חלק, רוטב לפסטה מעגבניות רומא במרקם בשרני, ורוטב לפסטה מעגבניות שרי פרשי עם מנטה וג’ינג’ר. כמו כן, המותג מציע מארז אלומיניום עם הרטבים החדשים, שפופרת רסק עגבניות, פחית Polpa, שתי חבילות פסטה La Molisana, שתי פחיות טונה Ortiz, מגבת מטבח מעוצבת, מכסה לתבלינים וחוברת מתכונים של הבלוגרית ענת אלישע.

מארז רטבים לפסטה  (צילום: יחצ)
מארז רטבים לפסטה (צילום: יחצ)

מחיר: 95 שקלים למארז באתר הבית של רסטרטו


6. חברת תבואות משיקה סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן. הפסטות שמיובאות מאיטליה עשויות 100% קמחים אורגניים הכוללים חומוס, עדשים כתומות, עדשים צהובות, אפונה ירוקה, שעועית שחורה וכוסמת. ניסינו את פוסיליני עדשים צהובות אורגניות, שהפתיעה לטובה. זמן הבישול שלה היה קצר ממש (כ־3 דקות). הפסטה לא התפרקה ואחזה טוב את הרוטב. פסטת החומוס וכורכום אורגניים גם שמרה על נגיסות טובה, אם כי הילדים פחות התחברו לטעם שלה. בגדול, סדרה טובה.

תבואות - סדרת פסטות מקטניות וכוסמת (צילום: אייל גרניט)
תבואות - סדרת פסטות מקטניות וכוסמת (צילום: אייל גרניט)

מחיר: 17.90 שקלים


7. סדרת דלי של תלמה מתרחבת עם דלישקד קרמל מלוח: פתיתי שישה דגנים מצופים בדבש, עם תוספות של שקדים בקרמל מלוח ושקדים פרוסים. הדגנים טעימים אבל רחוקים מלהיות דיאטטיים עם כפית וחצי סוכר למנה. הטעם של הקרמל המלוח קצת מתפספס בעינינו בגלל ציפוי הדבש של הדגנים, אך בכל זאת מדובר במוצר טעים שהיינו קונים שוב.

דלישקד קרמל מלוח  (צילום: יח''צ)
דלישקד קרמל מלוח (צילום: יח''צ)

מחיר: 14.90־23.90 שקלים



8. ויסוצקי משיקה את סדרת התה סופר גרין בשילוב עלי מאטה מדרום אמריקה. בסדרה יש שלושה טעמים: תה ירוק מאטה נענע וגוארנה, תה ירוק מאטה בטעם קקאו ואגוזי לוז ותה ירוק מאטה בטעם לימון ונענע. כחובבי תה מיהרנו לטעום את הסדרה החדשה והמוצלחת. לתה ירוק מאטה בטעם לימון ונענע טעם לימוני מובהק עם ארומה של נענע מרעננת. לתה בטעם קקאו ואגוזי לוז ניחוח של קינוח מפנק וטעמים שפתחו לנו את התיאבון.

ויסוצקי משיקים תה ירוק בשילוב עלי מאטה  (צילום: סטודיו טופ טאץ')
ויסוצקי משיקים תה ירוק בשילוב עלי מאטה (צילום: סטודיו טופ טאץ')

מחיר: 22.90־27.90 שקלים