שרת הפנים איילת שקד, התראיינה הערב (ראשון) במהדורה המרכזית של חדשות 13 וביקרה בחריפות את דברי שר החוץ יאיר לפיד שנאמרו במהלך הישיבה המיוחדת שהתקיימה בכנסת לזכרו של יצחק רבין: "מספיק להשתמש ביום רצח רבין כיום הלקאה למחנה הימין, להאשים את המחנה ברצח – זה פשע".

באשר להצעת החוק אשר תמנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, הדגישה פעם נוספת השרה את התנגדותה, והבהירה: "הציבור בישראל הוא זה שיקבע מי יהיה ראש ממשלה. היום למערכת המשפט יש המון כוח, לא צריך להוסיף לה".

השרה נשאלה על נאמנותה לממשלה לנוכח החיכוכים הפוליטיים בין הימין לשמאל, והדגישה כי היא תמשיך בתפקידה כשרה כל עוד הממשלה תשמור על עקרונות הימין. "הממשלה הזו יכולה לכלות את ימיה", הוסיפה. בנוסף, שלחה מסר למפלגת מרצ, לאור התנגדות חבריה להחלטת שר הביטחון בני גנץ, "שיתעשו על עצמם, הצווים מוצדקים", קראה.  

מהליכוד נמסר בתגובה לראיון כי "איילת שקד מצליחה לשקר אפילו יותר מבנט. שקד הונתה את בוחריה ונכנסה לממשלה עם מרצ, רע״מ ולפיד בניגוד לכל הבטחותיה ולכל כאבי הבטן. ממשלות הליכוד בנו פי שתיים יותר ביהודה ושומרון גם תחת לחץ בינלאומי כבד. שקד ובנט משקרים ללא הפסקה - אתמול, היום ומחר".