חוקרי משטרת עיירות שבנגב עצרו הבוקר (שני) אימאם מוכר וידוע, בעל קשר למשפחת טרור, וכן בן משפחתו, המוסמך כרופא, וזאת בחשד שהיו מעורבים בגרימת מותה של צעירה בת 26, אשר הובאה ביום שבת למרפאה מקומית בתל שבע, שם נקבע מותה. בהמשך נעצר גם בעלה של הצעירה. מעצרם של בעלה של הצעירה, הרופא והשייח' הוארך בשלושה ימים.

כאמור, במהלך השבת הובאה הצעירה, תושבת הדרום, למרפאה כשהיא במצב קשה מאוד. במהלך טיפול רפואי בניסיון להציל את חייה נקבע מותה. גופתה של הצעירה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, ורק הלילה הוברר לחוקרי משטרת עיירות כי להגעתה של הצעירה אל המרפאה המקומית קדם אירוע אחר, שלא הובא לידיעת החוקרים עד כה. 

בחקרתם של השניים הסתבר כי במהלך השבת פנתה הצעירה אל אותו אימאם, המוכר בעולם, שהעניק לה טיפול או סיוע מסוים בעניינה, כחלק מטקס טיהור. במסגרת זו, ולאחר שהתמוטטה במשרדו של האימאם, הוזעק למקום על ידי האימאם, כך עולה מהחקירה, בן משפחתו המוסמך כרופא קונבנציונלי, וזה החל לטפל בצעירה. משלא הצליח להשתלט על ההתדרדרות המהירה במצבה, קיבל הרופא החלטה לפנותה למרפאה בתל שבע, שם כאמור נקבע מותה. 

במשטרת עיירות מעריכים כי האימאם והרופא קשורים ומעורבים בגרימת מותה של הצעירה, וכעת הם ממתינים לנתיחת גופתה ולממצאי הנתיחה, על מנת להמשיך בחקירה ולמצותה.