גינתו של גבר בריטי כוסתה בצואה אנושית, לאחר שמטוס שטס מעליה הטיל את המטען הייחודי בעת שחלף מעל ביתו שבמחוז ברקשייר (Berkshire) שבדרום מזרח בריטניה. האיש חסר המזל פנה אל אחד מחברות מועצת המחוז בדרישה לחקור את מה שהוא כינה "האירוע הנוראי". הנציגה המקומית של המועצה, קארן דיוויס, אמרה כי האיש ששמו נותר חסוי, נפגע אף הוא מנתזי ההפרשות באופן "בלתי נעים" כהגדרתה.

אתר Daily Post מדווח כי ההפרשה "נחתה" ממטוס שחלף באזור, בעת שטס באחד מנתיבי הטיסה העיקריים המובילים אל ומנמל התעופה הבינלאומי הית'רו שבלונדון. עוד נמסר כי המקרה, שפורסם כעת, התרחש בחודש יולי האחרון, כאשר מספר הטיסות היה מצומצם יחסית, על רקע מגפת הקורונה.

כידוע, מערכת השירותים במטוסי נוסעים מאחסנת את הפסולת במכלים מיוחדים ואלו מרוקנים בדרך כלל רק לאחר נחיתת המטוס. עם זאת, קארן דיוויס ציינה כי "אני יודעת על מספר תקריות שמתרחשות מדי שנה, שבהן שפכים קפואים מוטלות ממטוסים. אבל במקרה זה, הפסולת לא היתה קפואה, ובכל הגינה של האיש נפגעה באופן מאוד לא נעים. הוא עצמו היה באותו זמן בגינתו, כך שמדובר בחוויה איומה ונוראית". חבר מועצה נוסף מהאזור, ג'ון באודן, מסר כי מדובר בסיכוי של אחד למיליארד. לדבריו, מזג האוויר החם ששרר באותו יום גרם להפרשה להפוך ממצב קפוא לנוזל.

חבר מועצה נוסף, ג'וף פקסטון, שעבד בנמלי תעופה במשך 40 שנה, הוסיף וציין כי "מה שקרה היה נדיר מאוד, משהו שלא ראיתי הרבה זמן". לדבריו, "היו לנו בעבר בעיות עם 'קרח כחול' (הכינוי בעגה המקצועית להפרשות אנושיות בשירותי המטוסים), בשל בעיות כגון דליפות, אך כיום, במטוסים המודרניים, שירותי הוואקום הרבה יותר בטוחים".

עוד הוא הוסיף כי למרות כל זאת, בשל גובה הטיסה הנמוך יחסית, מתחת ל-2,000 מטרים, המאפיין גישה לנחיתות והמראות, נוצרה דליפה בשל לחץ האוויר המשתנה.

הדברים הללו, שנאמרו על ידי נציגי הציבור בפגישה וירטואלית של מועצת המחוז, גררו עמם תגובות שונות. כך למשל, אנדרו הול, אחד מתושבי ווינדזור, אמר כי "חברות המים נקנסות במיליונים כאשר הן מזרימות שפכים לנהרות. כאשר מטוס מטיל צואה על ראשי אנשים, זה לדעתי הרבה יותר מתועב".

בכל מקרה, האזרח שנפגע החליט שלא לדרוש פיצויים מחברת הביטוח שלו. גם שמה של חברת התעופה לא נמסר. עם זאת, קארן דיוויס אמרה כי מדובר בחברת תעופה "שמקום מושבה נמצא הרחק מכאן". לדבריה, התושב יצר קשר עם חברת התעופה, שהכחישה כי מטוסה שהה באזור באותה עת. עם זאת, מאוחר יותר היא חזרה בה מהצהרתה, כאשר התושב הצליח לזהות את המטוס באמצעות אפליקציית מעקב אחר מטוסי נוסעים.