מתנגדי החיסונים ברחבי העולם נוקטים בדרך כאלו ואחרות כדי לנסות להימנע מקבלת החיסון, ולמנוע זאת גם מאחרים. אחרי שראינו פעולות קיצוניות כמו האלימות במחאת מתנגדי החיסונים בצרפת, כעת גבר אחד מאוסטרליה עלה לכותרות כשחשב על דרך מוזרה לעזור לאזרחים "לעקוץ את המערכת". 

מתנגד חיסוני קורונה מוכר יד מזויפת (צילום: טיקטוק)

בקבוצת הפייסבוק המקומית של ויקטוריה, שם תושבי המקום מציעים למכירה חפצי יד שנייה, אחד החברים החליט למכור יד שנייה – תרתי משמע. אותו מתנגד החיסונים הציע למכירה זרוע מזויפת, במטרה להערים על המחסנים ולבזבז את מנת החיסון על חתיכת הפלסטיק. על פי הפוסט, המוכר הסביר שהמוצר המשונה יהיה זמין בצבעי עור שונים, אך בכל זאת כדאי להסתיר את הזרוע, שמלכתחילה לא מאוד אמינה, על ידי ז'קט מעל. 

"משתמש בזה עבור חיסוני קורונה. הכי טוב ללבוש מתחת לז'קט בחורף כדי להסוות את הזרוע המזויפת. משלוח אקספרס רשום", נכתב על המוצר, שהוצע למכירה תמורת לא פחות מ-015,00 דולר אוסטרלי (כ-36,000 שקלים). על אף ההצעה, רוב משתמשי המדיה החברתית היו משוכנעים שהיד המזויפת היא רעיון לא מוצלח במיוחד. "טיפ – אם אתה הולך להתחסן והאדם שמחסן אותך לא יכול להבדיל בין יד אמיתית למזויפת, תתחסן אצל מישהו אחר", כתבה אחת הגולשות.