מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

התקשורת בזוגיות עדיין מאתגרת, אבל אחרי התהליך הלא פשוט שעברתם בחודש האחרון, מסתמנת רגיעה. חשוב לבוא לקראת הצד השני, אך יחד עם זאת, לא לוותר על עצמכם. אתם שואפים כעת להרחבת אופקים ולנסיעות יחד עם אנשים שעמם יש לכם יחסים.

בחמישי מולד הירח בעקרב יגרום לכם להתכנס פנימה. תיתכן התחלה חדשה בעוצמות גבוהות, שתשפיע עליכם עמוקות במהלך החודש הקרוב. ימים טובים השבוע: שישי–שבת.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

נדרשת מכם עוצמה לביצוע שינויים משמעותיים במערכות יחסים. אתם חשים צורך להיות מדויקים לגבי רגשותיכם. אל תפחדו משינויים בלתי נמנעים. כדאי לשחרר, להרפות ולאפשר לתהליך לקרות. עקשנות לא תעזור. המצב גורלי ונדרשת התייחסות, מכיוון שהוא משפיע על כל התחומים בחייכם.

מולד הירח בעקרב בסוף השבוע יקצין את המצב, אך תהיה הזדמנות להתחדשות ולשינוי משמעותי בשבועות הקרובים. ימים טובים השבוע: ראשון־שני.י.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

מערכות היחסים פורחות. למרות התחושה שהכל אפשרי בקשר, אל תשכחו שיש צד שני שצריך להתחשב בו ואי אפשר להגיד הכל. חשוב להציב גבולות ביחסים. בעבודה עשויים להתרחש מהפכים. אתם משפיעים, יוזמתיים ומלאי אנרגיה ולא מוותרים על רצונכם ומקומכם. נסו להרפות שליטה ולא ללחוץ יותר מדי.

מולד הירח בעקרב בסוף השבוע ישפיע על העבודה ואולי יפתח הזדמנות להתחדשות. ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי־רביעי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

היחסים בעבודה מעניקים לכם תחושת אופטימיות ואווירה טובה. אתם בתקופה חשובה מבחינה רומנטית ורגשית - קשרים משמעותיים עשויים להסתיים, מעגל יכול להיסגר, קשרים עשויים להתחדש, ויחסים גורליים יכולים להתחיל.
ימים טובים השבוע: ראשון־שני, חמישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

אתם חשים שאתם מגשימים את עצמכם בכל הנוגע ליחסים רומנטיים. הבית והמשפחה, הזוגיות או הקריירה נמצאים בתהליך שינוי. נדרש מכם להיוולד מחדש בכל התחומים שהם עמודי התווך של חייכם, וזה דורש מכם אנרגיה וגמישות. אף שאתם מפחדים, רצוי להבין שהשינוי יגיע בכל מקרה.

הירח במזלכם בשישי־שבת יגרום לרגישות, דרמטיות ומאבק בכל החזיתות. מולד הירח בעקרב יפתח הזדמנויות להתחדשות. ימים טובים השבוע: שלישי־רביעי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

היחסים בבית ובקרב המשפחה משתפרים, ויש אווירה אופטימית. אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם. אתם עוברים שינויים בתפיסותיכם וזה משפיע על תחומים רבים בחייכם. כוח הרצון שלכם מתגבר, אך המציאות לא תמיד מאפשרת להביא לידי ביטוי את כל רצונותיכם.

הירח במזלכם בראשון־שני יגרום לרגישות פיזית, אז השתדלו לנוח. מולד הירח בעקרב יפתח הזדמנויות להתחדשות של קשרים. יום טוב השבוע: חמישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

אתם תקשורתיים, מסבירי פנים, קשובים לצד השני ופתוחים. אתם יוצרים קשרים בסביבתכם שמעניקים לכם אופטימיות. לפנויים תיתכן הזדמנות רומנטית.

בשלישי־רביעי הירח במזלכם עשוי לחזק את האווירה ההרמונית. מולד הירח בעקרב השבוע יכול לפתוח הזדמנויות פיננסיות והזדמנויות לפרויקטים חדשים. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

מקבץ עוצמתי של פלנטות - שמש במזלכם, מרס שמצטרף בראשון ומולד הירח במזלכם בחמישי - יגרום לאינטנסיביות רגשית. כוח הרצון גובר, ומולו קשיים להוציא לפועל את רצונותיכם. עניינים משפחתיים וזוגיים נמצאים בנקודת מפנה, וייתכנו פרידות, ניתוקים וסגירות ופתיחות מעגלים. גלו גמישות ופתיחות לאפשרויות חדשות ולשינויים.

מולד הירח בחמישי יגרום להתחדשות ולהתחלת תהליכים חשובים. ימים טובים השבוע: ראשון־שני.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

ונוס במזלכם מעניק לכם קסם, פתיחות והזדמנויות לאהבה. יש לכם נטייה להתאהב, לא לראות את המציאות נכוחה ולאבד גבולות. זהו זמן טוב להתחיל קשרים רומנטיים, אך הישארו עם הרגליים על הקרקע.

מולד הירח בעקרב יגרום להתעוררות רגשית עמוקה ולהתחדשות רגשית דרך קשר מהעבר או קשר חדש. שימו לב לכוונות של מי שמולכם, כי ייתכן שאינן נקיות. ימים טובים השבוע: שישי־שבת, שלישי־רביעי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 
זוהי תקופה חשובה בקשרים מכל הסוגים - אנשים חדשים נכנסים לחייכם ואחרים יוצאים מהם, ייתכנו סגירות מעגלים והתחלות חדשות. המצב מקשה עליכם להרגיש ביטחון ויציבות רגשית. שימו לב מי נכנס לחייכם, לעתים אדם שנראה אמין יתגלה כאחר. הפעילו את האינטואיציות ובדקו היטב את מי שנכנסים לחייכם.

מולד הירח בעקרב עשוי לפתוח הזדמנויות חברתיות חדשות ומשמעותיות מבחינה רגשית. ימים טובים השבוע: ראשון־שני, חמישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 
אתם עוברים תקופה מאתגרת בתחומים של משפחה/קריירה ונדרשים לשינוי חשוב ובוער שמעכב אתכם. אתם חשים חוסר יציבות בבית, וגם הקריירה משתנה. אתם מתקשים לשחרר את המוכר והידוע, אף שהוא כבר לא נכון עבורכם.

בפניכם הזדמנות להתחדשות ולחיים יותר מאוזנים. עליכם להתמודד עם הפחדים ולבצע את השינויים הנדרשים, כי החיים לא ישארו כפי שהם כרגע. ימים טובים השבוע: שלישי–רביעי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 
קשרים בקריירה מיטיבים איתכם ותוכלו להיעזר בהם לקידום ולהטבה במעמדכם. השקפת עולמכם משתנה ומתחדשת בעקבות מולד הירח בעקרב השבוע. עשויה להיות התפתחות רגשית עמוקה בעקבות שינוי התפיסות.
יום טוב השבוע: חמישי.