"מנסים לסכסך": חברת הכנסת מהליכוד, מירי רגב, חוללה השבוע סערה לאחר שכינתה את יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) "שונא ישראל" לאחר שהתגלה כי אחת העובדות בלשכתו נפגשה עם תומכי טרור. על האמירה הזו ספגה רגב אש מחברי הליכוד, לרבות ח"כ מיקי זוהר, ח"כ אבי דיכטר וח"כ אלי כהן, שגינו בתוקף את דבריה.

היום (רביעי) התראיינה רגב בגלי ישראל והאשימה גורמים זרים מחוץ למפלגתה בסכסוך המתוקשר. "הליכוד היא מפלגה חזקה, מפלגה שורשית, מפלגה עם אג'נדה, היא המפלגה הגדולה ביותר והעממית ביותר, היא המפלגה שתמשיך להוביל את מדינת ישראל, ונחזור גם ובגדול", אמרה תחילה. "אנחנו משפחה, אנחנו מלוכדים", הוסיפה.

"כן, יש מחלוקות, זה בסדר", המשיכה רגב את דבריה, ומיהרה להאשים: "אבל בסופו של דבר אני חושבת שיש גם הרבה מאוד גורמים יוצאי ליכוד שיש להם את ה-DATA של הליכוד, והם מנסים לסכסך בתוך הליכוד, ואסור לתת להם לנצח אותנו".

רם בן ברק (צילום: מרק ישראל סלם)
רם בן ברק (צילום: מרק ישראל סלם)

כזכור, דיכטר תקף את רגב אחרי ההתבטאות נגד חבר הכנסת שכיהן בעברו כסגן ראש המוסד: "אמירה מבישה שמבישה את מירי עצמה". גם ח"כ כהן תקף ואמר כי: "האמירה לא הייתה במקומה, אי אפשר להגיד שבן ברק הוא שונא ישראל". ח"כ זוהר טען כי בן ברק הוא "חד משמעית לא שונא ישראל, הוא תרם רבות למדינה".

חבר הכנסת אבי דיכטר (צילום: אלוני מור)
חבר הכנסת אבי דיכטר (צילום: אלוני מור)

בתגובה לביקורת אמרה שרת התרבות לשעבר בראיון ברשת ב' על בן ברק כי "מה שעשה בעבר הוא עשה בעבר בתפקיד כזה או אחר, היום הוא אדם פוליטי. כמו שאני הייתי דוברת צה"ל והלבישו אותי במדי נאצים ואיש לא צרח, ואני היום פוליטיקאית. רם בן ברק הוא היום אדם פוליטי לכל דבר שקורץ לבייס מסוים".