אחרי הפיצוץ בימינה: ראש הממשלה נפתלי בנט קיים הערב (ביעי) שיחות עם סגן השר אביר קארה ועם ח״כ שירלי פינטו בעקבות העימות שפרץ בין השניים מוקדם יותר היום. בשיחות, הדגיש ראש הממשלה את החשיבות באחדות ואת העבודה המשותפת הנדרשת בין חברי הסיעה.

בנט מסר: ״אני חושב שזה בריא שיש סיעה של אנשים שבוערים בהם הדברים המהותיים שנלחמים עליהם. אביר נלחם להקל על כל עסק, שירלי נלחמת על כל אדם עם מוגבלות שלא יכול לחיות בצורה נורמלית במדינת ישראל. אני שמח על כך שכולם הפנימו את הצורך לגלות סבלנות ולשתף פעולה למען המטרה המשותפת״.

העימות בין השניים פרץ במהלך דיון בוועדת העבודה על חובת ההנגשה למגזר הפרטי עבור אנשים עם מוגבלויות. פינטו תקפה את קארה, שביקש לבטל את חובת ההנגשה ואף כינה אותה "קומוניזם".

לאחר מכן כתבה פינטו בחשבון הטוויטר שלה: "אביר איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם? פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות. צרכי העסקים הפרטיים (הלגיטימיים) לא סותרים את הנחיצות להנגשה עבור אנשים עם מוגבלות. האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול". 

כזכור, ח"כ פינטו עוררה סערה בשבוע שעברה לאחר שכתבה בחשבון הטוויטר שלה דברי ביקורת קשים על יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בצל יום הזיכרון לרצח רבין, והאשימה אותו בהסתה: "גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף. לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית יישאר". 

לאחר הביקורת, פינטו פרסמה ציוץ הבהרה: "הוצאתם את הדברים מפרופורציות, בסוף זה יום חשוב שנוגע בפצעים העמוקים בחברה הישראלית. רצח לא עניין של ימין ושמאל. נתניהו כבר חודשים רבים מסית נגד רה״מ נגד שרת הפנים והממשלה. לנתניהו אין בעיה לחבק בביתו את איציק זרקא שעומד מול הבית של רה״מ בנט וקורא לו ״בוגד״ ועוד להטיף על הסתה".