הרב אליעזר ברלנד נכנס היום (חמישי) לכלא לריצוי חמישה חודשי מאסר מתוך 18 שנגזרו עליו, וזאת בעוד מאות חסידים שלו ערכו תפילה המונית מחוץ לכלא. אריה אלדד ורוני בר-און שוחחו הערב ב-103FM עם נורית שליט, שבתה שושי ז"ל חלתה בסרטן ופנתה לקבל עזרה מהרב. לדבריה של נורית, ברלנד הוא זה שאחראי למות בתה. 

"שושי הייתה בת 37 עם שלושה ילדים קטנים, היא חלתה בסרטן והחליטה ללכת להתייעץ עם הרב ברלנד", סיפרה שליט." אני לא ידעתי מזה כלום, למרות שרצוי לציין שאני בעצמי באה מבית מאוד דתי. אני חושבת שיש פה מחדל - הרופאה שטיפלה בבתי והייתה מומחית במחלה שלה אמרה לה לבוא ושהיא תעשה לה טיפולים ותוציא אותה מזה, אבל שושי לא רצתה לשמוע כי היא כבר הייתה עמוק מדי בכת של הרב".

לדבריה, "הרב נתן לה לאכול רק מרק - רק מרק! במשך חודשים היא אכלה רק מרק וירדה 25 ק"ג במשקל. מרוב הכאב הגדול שהיה לי קיבלתי אירוע מוחי, הרב פשוט הרס אותנו, הוא הרס אותה. אני זוכרת ששושי רצתה משהו לאכול, היא הייתה מתחננת ואומרת 'הרב, אני רעבה, זה לא מספיק לי', והוא היה אומר 'בסדר, תוסיפי כוסברה למרק'. זאת התנהגות של רב? לא אתן שהוא יצא מהכלא, אני אלחם עד הסוף. אם הוא יצא מהכלא - שיצא בארון מתים. אם לא בארון מתים, אני אדאג שיישאר שם כל חייו. כי זה לא רק הסיפור הזה, יש עוד דברים שהוא עשה לבתי שהציבור עדיין לא יודע, אבל אתם עוד תשמעו בהמשך".