סקר מנדטים שערך פרופ' קמיל פוקס ופורסם הערב (שני) בחדשות 13 העלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד הייתה מגדילה את כוחה באופן משמעותי וכך גם מפלגת העבודה - בעוד בנט שומר על כוחו אך מפלגתו של סער, תקווה חדשה, נמחקת וצונחת אל מתחת לאחוז החסימה. 

לפי הסקר, אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד הייתה מקבלת 36 מנדטים ואילו יש עתיד הייתה מקבלת 20. את המקום השלישי תופסת לראשונה מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי עם 10 מנדטים, ואחריה הרשימה המשותפת עם שמונה מנדטים. 

כחול לבן, ש"ס ויהדות התורה זוכות לשבעה מנדטים כל אחת, בעוד ימינה שומרת על כוחה עם שישה מנדטים, לצד מפלגת הציונות הדתית שגם היא מקבלת שישה מנדטים. סוגרות את הרשימה מרצ עם חמישה מנדטים, ישראל ביתנו ורע"מ עם ארבעה מנדטים כל אחת. 

תקווה חדשה של גדעון סער אינה עוברת את אחוז החסימה וזוכה ל-2.6% מהקולות בלבד. 

עוד עולה מהסקר כי ישנו שיוויון בתמונת הגושים: בלוק נתניהו עם 56 מנדטים וכך גם גוש ממשלת השינוי עם 56 מנדטים, כשהרשימה המשותפת עם 8 מנדטים. 

עוד עלה מהסקר כי מרבית הציבור תומך בהמשך כהונת הממשלה: בתשובה לשאלה "האם אתה תומך בהמשך כהונת ממשלת בנט-לפיד או בהליכה לבחירות עכשיו", 51% מהנשאלים ענו כי הם תומכים בהמשך כהונת הממשלה, 40% תומכים בהליכה לבחירות עכשיו ו-9% השיבו לא יודע. 

עוד עלה בסקר כי רק 20% מהנשאלים תומכים בהצטרפות המפלגות החרדיות לממשלה אחרי אישור התקציב, לעומת 63% שמעדיפים שהמפלגות החרדיות ישארו באופוזיציה. 17% השיבו לא יודע. 

ממצא מעניין נוסף שעלה בסקר הינו כמעט-שיוויון בין בנט ולפיד בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה: בתשובה לשאלה מי מביניהם מתאים יותר לכהן כראש הממשלה, 23% השיבו בנט ו-22% לפיד, 45% ענו אף אחד מהם ו-10% השיבו לא יודע. 

עוד עלה כי מרבית הציבור, 62%, מאמינים שבנט צריך לכבד את הסכם הרוטציה ולפנות את מקומו ליאיר לפיד באוגוסט 2023. זאת בניגוד ל-23% מהנשאלים שחושבים שעל בנט לפרק את הממשלה באוגוסט 2023, ו-15% שהשיבו לא יודע.