לכבוד יום הטבעונות הבינלאומי שחל השבוע, עמותת "חוות החופש" יצאה בקמפיין חדש בשם "ביס של שלום". בקמפיין נראית ילדה כשהיא אוחזת בכבשה חיה וכן במזלג, והמסר קורא להציל בעלי חיים במקום לאכול אותם.

הקמפיין עלה בתקציב של כ-200 אלף ש"ח ומומן מתרומות בלבד, ועל הקריאייטיב אחראים משרד הפרסום "שביט וזהו" של אסי שביט ושותפו, רן אטלס.( תמונה מצורפת של השלט)

חוות החופש, פתחה את שעריה ב-5 לאוקטובר 2016, והוקמה במטרה לשמש כמרכז חינוכי חברתי לקירוב לבבות בין בני האדם לבעלי חיים שניצלו מתעשיות המזון.

לצד היותה מקלט הצלה ושיקום, חוות החופש מהווה מרכז חינוכי ראשון מסוגו המאפשר חיבור בין בני-האדם לבעלי-חיים, דרך היכרות מעמיקה של בעלי-חיים שמרבית האנשים פוגשים מרחוק ובתנאי גידול שאינם מתאימים להם.