מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

אחרי שבועות אינטנסיביים בזוגיות, האנרגיה שלכם עוברת פנימה. האינטואיציות מתחדדות, הרגשות מקצינים, ואתם חווים שינויים רגשיים עמוקים. תנו לתהליך הזה מקום, שחררו שליטה ותתכווננו לשינויים.
היחסים בקריירה משפיעים עליכם ועשויים להעמיק. בשני־שלישי עשויים להתרחש אירועים רגשיים בקריירה. שבת־ראשון טובים לנסיעות או ללימודים. רביעי־חמישי טובים מבחינה חברתית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

הזוגיות אינטנסיבית מאוד וטוטאלית, וההתעסקות בה עלולה להיות קיצונית ותובענית. שינויים גדולים צפויים, ועליכם להתגמש ולשחרר אחיזה. על אף המשיכה ביניכם לבין הפרטנר שלכם ביחסים, המציאות מקשה על הזרימה. אתם מעוניינים בביטחון ויציבות ביחסים, אך מרגישים שהשליטה אינה בידיכם. שישי יהיה מאתגר במיוחד בכל הנוגע ליחסים.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

אתם חווים אינטנסיביות בעבודה, עומס רגשי, עומס תפקודי ודרישה לתפקד במצבי לחץ. כל אלה מייצרים עומס גופני, וזה עלול לפגוע בכם. הציבו גבולות ואל תמתחו את עצמכם מעבר ליכולת. שמרו על בריאותכם.
רביעי־חמישי יהיו לחוצים במיוחד; שני־שלישי יהיו טעונים וכבדים מבחינה רגשית; ואילו שבת־ראשון יהיו טובים לזוגיות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

אתם יוזמתיים ורגישים בתחום הרומנטי ואתם עשויים לחוות אירועים משני חיים. יש לכם צורך בביטחון ויציבות ביחסים, אך אתם מוצאים את עצמכם נשאבים לרגשות סוערים וקיצוניים. מתוך המצב הזה עשויה להתרחש גם התפרצות יצירתית בכל תחום.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

המצב בבית ובקרב המשפחה אינטנסיבי ורגשי, וזה משפיע על הזוגיות ועל הקריירה. שינויים הכרחיים מאיימים עליכם, ואתם נכנסים לשבועות קריטיים. אתם חשים שכל מה שמוכר לכם מתמוטט. עליכם להרפות, לשחרר שליטה ולקבל את השינויים, אחרת תיקלעו למשבר. למרות הקשיים, השינוי הוא לטובתכם כי דברים מסוימים לא יוכלו להישאר כפי שהם.
רביעי־חמישי יהיו מתוחים בזוגיות. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

נוכחותכם משפיעה, וכוח הרצון שלכם סוחף. שינויים בלתי צפויים מאיימים עליכם ועל השליטה שלכם בסביבה הקרובה. שחררו את השליטה ואפשרו לדברים להתנהל. מערכות יחסים רומנטיות מתהוות. אף שאתם זקוקים לביטחון וליציבות בקשרים, אתם לא מקבלים אותם.
אתם משקיעים בעבודה, וזה מוסיף על העומס. הזדמנויות להטבת התנאים ייפתחו בפניכם בשבועות הקרובים. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

התחום הכלכלי ישפיע עליכם בשבועות הקרובים, וייתכנו מהפכים. יוזמות יכולות להעצים את השפע, אך מהלכים לא נקיים עלולים לפגוע בכם. שמרו על המוסר בהחלטותיכם ואל תסתנוורו מהזדמנויות לכסף מהיר.
הזדמנויות קרמתיות ייפתחו בפניכם בתחום הרומנטי, ורביעי־חמישי יהיו חשובים בעניין זה. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

השבוע מאופיין באינטנסיביות וברגישות גבוהה. אתם במאבק בתוך עצמכם בין הישן לחדש, נדחפים לשינוי אך בולמים התפתחויות. אתם מפחדים לאבד שליטה ולכן נשארים תקועים, נסו להרפות מהשליטה על מה שאבד עליו הכלח ותנו צ'אנס להזדמנויות חדשות. אתם חוששים לפרק - אם זה זוגיות ואם זה משפחה, וזה יוצר תקיעות בכל התחומים. שינוי לא תמיד רע, לפעמים הוא מתבקש וייתכן שכרגע זה מה שנכון לכם.
ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

קשרים משתנים אך מעגלים חדשים נפתחים. בשבוע הקרוב עלולים לצוף פחדים ורגשות אינטנסיביים מתת־ההכרה ואלה יעמיסו עליכם, בעיקר אם תתנגדו לשינויים בעבודה ובהרגלים. זהו זמן חשוב לחשוב על שינויים בעבודה ובהרגלים הקשורים לגוף - ספורט ותזונה.
בתחום הכלכלי נדרשים מכם סבלנות, השקעה וקשרים עם אנשים נכונים. הירח במזלכם בשבת־ראשון יביא אופטימיות והקלה. רביעי־חמישי יהיו טעונים מבחינה חברתית.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 
ונוס נכנס למזלכם ויביא לחזרת קשרים מהעבר או לכניסת קשרים חדשים. שימו לב לכוונות של אלו שנכנסים לחייכם, כי לא כולן חיוביות. מבחינה חברתית אתם דומיננטיים ומשפיעים, אך חשוב שתפעלו ממניעים חיוביים כדי לא לפגוע באחרים וגם בעצמכם.
אתם יכולים להניע תהליכים חשובים מבחינה חברתית אם רק תפעלו נכון. הירח במזלכם בשני־שלישי יביא עמו תחושת כבדות ורצינות, אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי משימות בימים אלו. יום טוב השבוע: שישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 
הבית והקריירה שואבים מכם אנרגיה, ואתם חשים תקיעות לצד צורך בשינוי. זהו תהליך שנמשך זה זמן מה, אך השינוי יגיע בזמן הנכון לכם. אם תשתפו איתו פעולה תמנעו משבר. הרפו מהשליטה, הקשיבו ללב ורק אז תקבלו החלטות.
בסופו של דבר תצטרכו להיפרד מגורם בחייכם שמחליש אתכם. הירח במזלכם ברביעי־חמישי יגרום לרגישות ולעצבנות. השתדלו לנוח ולדחות אירועים ומטלות שמעמיסים עליכם. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 
השקפת עולמכם עוברת מהפך ומשתנה מהיסוד, מה שגורם אצלכם לחוסר ביטחון. אנשים מתרחקים מכם, כל אחד מסיבותיו הוא, אך קשרים חדשים וחשובים מתהווים, וגם זה גורם אצלכם לחוסר ביטחון.
זהו זמן טוב ללימודים בתחום הרוח והפילוסופיה, כל מה שיכול להרחיב את השקפתכם יועיל לכם בהמשך. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.