נטפליקס הסירה שניים מתוך ששת הפרקים של דרמת הריגול האוסטרלית "פיין גאפ" משירות הסטרימינג שלה בפיליפינים, אחרי שהרשויות הביעו מחאה על כך שניתן לראות בהם מפה שמציגה את טענותיה של סין לבעלות על אזורי המחלוקת בים סין הדרומי. מוקדם יותר השנה, ננקט צעד דומה בווייטנאם.

בפרקים השני והשלישי של סדרת הריגול האוסטרלית משנת 2018, שמתמקדת באנשי הצוות בתחנת הלוויינים האוסטרלית-אמריקאית במרכז היבשת, הוצגה בחטף מפה שבה נראים תשעת מקפי ההפרדה שבהם משתמשת סין כדי לטעון לבעלות על איי פראסל, איי ספרטלי ושרטון סקרבורו בים סין הדרומי, על אף שהפיליפינים ומדינות אחרות גם טוענות לבעלות עליהם.

משרד החוץ של הפיליפינים הודיע כי אתמול כי הוועדה לסיווג סרטים הגיעה למסקנה כי הפרטים "אינם ראויים לתצוגה ציבורית" ובעקבות זאת דרשו הרשויות בפיליפינים להסיר אותם. שעות אחדות לאחר מכן, נעלמו שני הפרקים המדוברים מהשירות בפיליפינים ונטפליקס הסתפקה בהודעה כי הם "הוסרו על פי דרישה ממשלתית".

ביולי האחרון הוסרה הסדרה לחלוטין מהשירות בווייטנאם, אף היא מהמדינות שטוענות לבעלות על אזורים בים סין הדרומי. רשות השידור והמידע האלקטרוני במדינה הכריזה אז כי "ההפרות של נטפליקס הרגיזו ופגעו ברגשות כל העם" בשל הצגת המפה, ובעקבות זאת נענה שירות הסטרימינג לדרישה והודיע כי הסדרה כבר אינה זמינה "כדי לעמוד בחוק המקומי".