השבוע פורסם כאן טור של יוכי רפפורט, אשר דיבר על ההתרחשויות האחרונות בכותל, ומסקנתו העיקרית הייתה שהממשלה צריכה לאשר באופן מיידי את מתווה הכותל. התמונה שהובאה בטור זה היא תמונה מעוותת והגיע הזמן להציג בפני הציבור הכללי במדינת ישראל את האמת על המתרחש בראשי חודשים בעזרת הנשים בכותל. חשוב שהציבור יידע שכל אישה, נערה או ילדה המגיעות אל הכותל מוצאת את מקומה ברוגע ובאין מפריע, כל אחת על פי תפיסת עולמה.

בכל ראש חודש מגיעה לעזרת הנשים קבוצת נשים קטנה, נשות הפרובוקציה הרפורמיות. קבוצה שהחליטה לנהוג לפי ריאות עיניה, באלימות מופגנת, ללא התחשבות בקדושת המקום ובמאות הרבות של נשים ונערות הנמצאות שם. פעולתן נעשית כחלק ממאבק רחב יותר שנועד לערער את זהותה היהודית של מדינת ישראל.

כך למשל: כדי לפנות לעצמן שטח למטרת תפילה הן מעיפות תיקים של נשים  מהכיסאות, או דוחפות את הנערות בעת עמידתן בתפילה כדי להכשיר שטח לעצמן. 

בכל ראש חודש ציבור גדול המגיע לעזרת הנשים ולעזרת הגברים בכותל זוכה לתפילת ראש חודש ציבורית חגיגית מרוממת. בדיוק ברגעים הללו, בצורה מכוונת, מופיעות נשות הפרובוקציה הרפורמיות, דוחפות עצמן בין ציבור הנשים הגדול ומתחילות ביצירת מהומה ומתח על ידי שימוש במחיאות כפיים וצעקות רמות במטרה לקיים את התפילה שלהן. צורת ההתנהלות הזו פוגעת בציבור הרב המעוניין להשתתף בתפילה הציבורית, הציבור אינו מצליח לשמוע את התפילה בשל הרעש הגדול שנשות הפרובוקציה עושות ומאות הנשים והנערות המגיעות מרחבי הארץ, חוות פגיעה ברגשותיהן לצד הפגיעה הפיזית.

בראש חודש מר חשוון, אלימות קבוצת נשות הפרובוקציה הרפורמיות, בהובלת ח''כ גלעד קריב הגיעה לשיאה. ח''כ גלעד קריב שנשבע אמונים למדינת ישראל, היה רחוק מלהיות נאמן לשבועתו. הח''כ לקח ספר תורה, נהג בו בזלזול מביש והערים על המאבטחים בכניסה לכותל. בדרכו לעזרת הנשים יחד עם קבוצת נשות הפרובוקציה הרפורמיות שצהלו וצעקו, הוא נתקל בחומה בצורה שהקימו אנשי הביטחון וחסמו את המעבר לעזרת הנשים למנוע עבירה על חוקי המקום, ולמנוע את האלימות המתפרצת. 

קריב, ניצל בגסות את חסינותו לרמיסת ערכיו הקדושים של העם היהודי מזה אלפי שנים. אותו העם היהודי שמסר את נפשו על ספרי תורה,  תפילין וטלית, ונטבח ונרצח על כך. ללא התחשבות במאות הנשים המתפללות בתפילת ראש חודש הציבורית, החגיגית והמרוממת, קריב צעד יחד עם נשות הפרובוקציה בצעדת מחאה נטולת כל קדושה וערך להיותו של הכותל מקום תפילה קדוש, השוכן בליבם של כל היהודים בארץ ובעולם.

נשות הפרובוקציה ביחד עם הח''כ המשיכו בצעקות ובדרישות להגיע לעזרת הנשים. יש לזכור כי הגורם לאלימות הוא באלה שפועלות באלימות ורומסות כל ערך קדוש יהודי, ולא בוחלות בשום אמצעי להשיג את מבוקשן. 

אל הכותל מגיעים מאות אלפי אנשים, גברים ונשים מדי חודש בחודשו, מכל העדות ומכל סוגי האוכלוסייה. מתקיימות בו, תפילות במניינים ועוד. הכל נעשה ברוממות הרוח והנפש ומתוך השתלבות יפה ומאחדת. 

רק קבוצה אחת פוגעת קשות במרקם היפה והקדוש - קבוצת נשות הפרובוקציה הרפורמיות כשהמטרה היא לא לתפילה בקדושה כיאה למקום, אלא למחאה, להפריע, להפגין ולנהוג באלימות. הכותל משמש להן לבמה מחאתית, וכל תצלום של הפרובוקציה  בכותל שווה כסף רב. כל תמונה שמצולמת בכותל, נשלחת לארה''ב ובתמורה לפועלן הן מקבלות אלפי דולרים המשרתים אותן בקידום פעילותן הפוגענית בעם היהודי. 

חשוב לזכור - כאשר הכותל  משמש כמקום תפילה קדושה כיאה למקום, הכל מתנהל על מי מנוחות. מי שבא באלימות יוצר אלימות. בכותל אין מקום לאלימות ואין מקום לשימוש בפרובוקציות, לא למחאות ולא להפגנות. הכותל הוא סמל לאחדות היהודית , לעוצמה היהודית. מעידים על כך, התפילות 24/7 במשך כל ימות השנה. התפילות במשך חודש אלול בסליחות בנוכחות מאות אלפי יהודים מכל העדות וסוגי הקהילות ובחגי ישראל..

מטרת הצגות הפרובוקציה בכותל הנה כפעילות מכשירה ומקדמת לקראת "ניצחון" של העוסקים בדבר. מדובר ב"ניצחון" בהסוואת שיווין שיביא להרס טוטאלי של כל ערכי היהדות. וזו רק ההתחלה, ההמשך יבוא בכשרות, בגיור, בנישואין, ובכל עניין הקשור לערכים המקודשים לעם היהודי. 

אישור מתווה הכותל הוא דוגמה מובהקת להרס אחדות העם היהודי בארץ ובעולם. זה הרגע שלנו לעצור מהלך אסוני זה.

הכותבת היא חברת מועצת עיריית ירושלים לשעבר, פעילה בנשים למען קדושת הכותל.