בפתח תוכניתם הבוקר (רביעי) התייחסו שדרני 103FM בן כספית וינון מגל להפגנות שהתקיימו אמש נגד הממשלה והעברת התקציב המתוכננת בכיכר הבימה בתל אביב. מגל טען כי ישנה הסתה פרועה נגד חמאס וכי על השב"כ להיות מעורב בנושא. בהמשך התייחסו השניים להעברת מזוודות הכסף לארגון הטרור, וכספית ביקש להדגיש: "נתניהו העביר מיליארדים במזומן, חלק עבר בוודאות לזרוע הצבאית של חמאס". מגל השיב לדבריו, ואמר: "הימור שלי - אחרי שיעבור התקציב חמאס יתעורר, אבל אולי אני טועה". השיחה הלכה והתלקחה עד שכספית החליט לצאת מהאולפן, ולא להמשיך את השידור המשותף. 

מגל: "מה עם גפני? עד כמה אתה מזועזע כי לפיד הזדעזע מגפני שאמר שבנט בגד בבוחרים, בגד במדינה, ואז? ראיתי אותך מצייץ כמה הוא תחתית החבית, גועל, דבר נורא מזעזע, ויאיר לפיד כמובן צייץ 'קורא למשה גפני לחזור בו מיד'. אמירות כאלה מובילות את ישראל לאבדון. אנחנו חיים פה יחד, גורלנו משותף. אפשר לא להסכים אבל דיבורים כאלה יובילו לאלימות מסוכנת.  אני מהמר שתוך זמן קצר יוצא ארכיון של לפיד קורא למישהו בוגד ונחש מה יקרה? אין סוף מקרים בהם לפיד אמר על אחרים 'בוגד', בעיקר על נתניהו. האירוניה מתהפכת בקברה. מה עוד אפשר להגיד על הדבר הזה חוץ מזה שהוא אומר שזה יוביל לאלימות. יום אחרי שאמר שיושבים בכנסת ישראל צאצאים אידאולוגיים של יגאל עמיר תקפו את בן גביר. נו באמת".

כספית: "אין לי כוונה להיות הדובר של לפיד, כל פעם שמישהו אומר 'בגד' בפוליטיקה הוא עושה טעות. אחרי מה שקרה לרבין אני לא משתמש במילה בגד וטוב יקרה אם כולם לא ישתמשו בה. אני רוצה להשמיע לך לקט ממה שהיה אתמול ואני רוצה להדגיש שוב, כל הטנטרום הזה של ההפגנה הזו שפתאום צצה לנו בתחקיר עאלק עיתונאי תוכנן מראש על ידי נתניהו ושלוחיו. באוגוסט בערוץ 20 ידעו על הדבר הזה, הסיפור על עמותה אזרחית..."

מגל: "מה זה מוכיח ערוץ 20?".

כספית: "לא הפרעתי לך נכון?".

מגל: "בן, כפרה, נשמה, אתה חייב להרגיע".

כספית: "אני לא ארגיע".

מגל: "אתה חייב להרגיע. אתה נורא עצבני. תתחייב שאתה לא אומר לי שאני משקר ואומר הבלים ואני לא אקטע אותך".

כספית: "הבנתי, בוא נצא לפרסומות. תחזור מהפרסומות עם הצהרה שאתה נותן לי להשלים את הטיעונים שלי ואז אני אחזור".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm