בית משפט השלום בתל אביב הוציא היום (חמישי) צו שמורה על הסרה של כל מידע אישי שהודלף משרתי החברה לאחסון אתרים Cyberserve, ובכלל זה מאגרי מידע אישי של אתרי האינטרנט של "אטרף", "מכון מור", "פגסוס". בנוסף, כמו כן, ספקיות הגישה לאינטרנט יידרשו לחסום גישה לכל אתר אינטרנט שכולל את המידע האישי המודלף, ומנועי החיפוש יידרשו לסנן תוצאות חיפוש שמובילות למידע המודלף. 

מהפרקליטות נמסר כי בשלב זה, ספקיות הגישה לאינטרנט החלו בחסימת הגישה לאתרים שבהם מופץ המידע האישי. עוד נמסר כי כעת הם החלו בהפצת הצו לכלל הגורמים הרלוונטיים, לצורת מימושו.

מוקדם יותר היום, קבוצת ההאקרים Black Shadow פרסמה קובץ הכולל את פרטיהם של למעלה מחצי מיליון ישראלים שהזמינו טיסה דרך סוכנות בשם tripguaranty. המידע כולל פרטים אישיים דוגמת שם מלא ותעודות זהות, אך אינו כולל את פרטי האשראי. בהמשך פורסם גם מידע רב על כ-350 אלף טיסות שבוצעו, ללא ציון פרטים אישיים של נוסעים. עוד פורסם גם של חברת Tacy members. 

בצ'ק פוינט ציינו: "אנחנו מאמינים שקבצים רחבי היקף כאלה יהוו הבסיס להתקפות נוספות על האנשים שפרטיהם נחשפו - בין אם באמצעות ניצול המידע שיש שם לסחיטה ובין אם באמצעות שימוש בפרטים כדי ליצר אמינות הפנייה מצד התוקפים".

המידע מתפרסם כ-12 שעות לאחר שפרסמו את פרטיהם של כ-290 אלף מטופלים במכון מור. בין הפרטים שמופיעים בפרסום של הקבוצה, ניתן למצוא מידע רפואי רב - כולל בדיקות דם ומידע על טיפולים שעברו המטופלים.

בין המידע שהודלף ישנם פרטים רפואיים שונים של החולים, כמו בקשות לבדיקות דם, מידע על טיפולים ובדיקות CT, תורים לרופאים שונים, בדיקות אולטרסאונד וקולנוסקופיה ועוד.