המשטרה עצרה היום (חמישי) סופר ומחזאי מוכר בן כ-90 בחשד למעורבות ברצח אשתו לפני כשנה. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, החשוד יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו, בבית משפט השלום בעיר.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע לפני כשנה, לאחר דיווח על גופת אישה כבת 87 שנמצאה ברחוב צבי הרמן בתל אביב. בתוך כך, שוטרי מרחב ירקון החלו באיסוף ראיות, ועם התקדמות החקירה, נעצר בעלה. 

עורך הדין שי גבאי, שמונה על ידי משפחתו של הסופר לייצג אותו, יגיע בהמשך לתחנת המשטרה. לדבריו, המשפחה קיבלה בשעות הצהריים המוקדמות את ההודעה, והוא עדיין לא שוחח עם מרשו.

עורכי הדין אדי אבינועם ושי גבאי מסרו: "מרשנו שוחרר לבקשת המשטרה, ובתיאום עימה, בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית למשך 30 ימים שלא תחת פיקוח, הפקת מזומן בשווי מאה אלף שקלים והפקדת הדרכון. שני התנאים האחרונים ניתנה ארכה ליום ראשון להמצאת מזומן והפקדת הדרכון. מרשנו עבר בדיקת פוליגרף כבר לפני כ14 חודשים, עת נתבקש למסור עדות, הוא וילדיו, בעקבות מות רעייתו.

"מיד לאחר מסירת אותה עדות וגרסה מפורטת, שבה הכחיש את החשד לכאורה לפיו יש לו יד במעשה בהמלצתנו הוא נשלח לבדיקת פוליגרף ולו רק כדי לאשש את טענותיו. לשמחתנו אז, יצא מרשנו דובר אמתבאופן מוחלט קביעה שבעצם איששה את גרסתו.  את עצם קיומה של בדיקת הפוליגרף לא ידעה המשטרה והופתעה לשמוע על כך בבית המשפט. אין ספק כי בהליך המקדמי המתקיים עתה בשלב הזה  לבדיקת פוליגרף יש משמעות מירבית ולא בכדי".