חודשיים בלבד עברו מאז זכתה הזמרת הערבייה-נוצרייה ואלרי חמאתי במקום השני בתחרות "הכוכב הבא" ומיצבה עצמה כאחת הכוכבות העולות במוזיקה הישראלית. היום (חמישי) שוחחה חמאתי עם איריס קול בתוכניתה ב-103FM על מנת לספר על השינויים שחוותה בחייה ועל הסינגל החדש שהיא מוציאה בימים אלו.

"כישרון יש להרבה אנשים", הדגישה, "אך עבודה קשה זה מה שמכריע, כך לימדו אותי, זה מה שבאתי אתו מהבית. אני כל הזמן עסוקה בעשייה ובלהישאר עם הרגליים על הקרקע. יש לחץ גדול, וצפיות מאוד גדולות. כל מי שפוגשים ברחוב שואל לאן נעלמתי, אני מבינה את זה לגמרי, אבל מצד שני זה כן מפעיל לחץ באופן עקיף. בקרוב אני אמורה להוציא את האלבום המלא שלי, אני עובדת יום ולילה. אמרתי לעצמי שלא משנה לאיזה מקום אגיע, התוכנית היא פלטפורמה לחשיפה. אני יושבת, כותבת ונפגשת עם כל היוצרים בארץ, כי חשוב לי וזה חלק ממני".

"ההתנעה הייתה ב'הכוכב הבא', ובסופו של דבר צריך להיות מוכנים לכך שזה משחק ותוכנית טלוויזיה, ושום תוכנית לא קובעת את המשך הקריירה והמשך החיים. לא דמיינתי את זה בשום צורה, ותוך כדי התכונית הכנתי את עצמי בצורה מתונה. ייאמר לזכותי שיש לי משפחה מדהימה שידעה להכין אותי בצורה מאוד בריאה ליום של אחרי. בתת מודע שלי הבנתי שאני רוצה להצליח וצריכה לעבוד קשה", סיפרה הזמרת.

בסיום דבריה, התייחסה חמאתי למוצא הערבי-נוצרי שלה, שהפך לנושא שיחה במציאות המורכבת בה אנו חיים: "אני אישית מקבלת המון אהבה מכולם, כל המגזרים והדתות, כמובן שיש יוצאי דופן ויש קריאות גזעניות. אני באמת במקום כל כך אחר בחיי, באתי לתוכנית מאוד מוכנה ובטוחה בזהות שלי, אני יודעת שהתקריות הגזעניות לא קשורות אליי ואלה האנשים עצמם".