בית המשפט בפרנקפורט שבגרמניה גזר הבוקר (חמישי), מאסר עולם לאישה המואשמת ברצח חמישה מתוך ששת ילדיה. המקרה המזעזע, שהוגדר על ידי הרשויות כ"זדוני במיוחד", התרחש בספטמבר 2020, במסגרתו נמצאו גופות של שלוש מבנותיה – בנות שנה, שנתיים ושלוש, ועוד שני בנים בני שש ושמונה, כשהם שוכבים ללא רוח חיים במיטותיהם בדירה המשפחתית. 

האם האכזרית, בת 28 שזוהתה רק ככריסטיאן ק', נמצאה אשמה בהטבעה וחניקה של חמשת הילדים חסרי האונים. אחרי שגזלה מהם את חייהם, ק' ניסתה להתאבד על ידי קפיצה על מסילה אל מול רכבת נוסעת בתחנת דיסלדורף, אך היא ניצלה ולא סבלה מפציעות מסכנות חיים. הילד הנוסף, בן 11, ניצל בנס מהאירוע הקשה כיוון שהיה בדיוק באותו הזמן בבית הספר. כמו כן, הבן ששרד את הרצח סיפר כי לפני שאימו קפצה בפני הרכבת היא ביקשה ממנו להצטרף אליה, אך הוא סירב. 

בדיון בבית המשפט נטען כי האם ערבבה סמי הרדמה במשקאות של ילדיה בזמן ארוחת הבוקר, ולאחר מכן היא הרגה אותם בדם קר.  התובעים בתיק לא היו מוכנים להתפשר על אף עונש, מלבד מאסר עולם על הרצח האכזרי, בטענה כי ק' ניצלה את תמימותם של הילדים. לבסוף, השופטים קבעו כי האישה תיכלא למאסר עולם ולא תהיה זכאית לערור או שחרור על תנאי למשך 15 שנים. 

ככל הנראה, המניע למקרה המזעזע היה פעולת נקם מתוך כעס, אחרי שהאם האומללה ראתה תמונה של בעלה עם אישה אחרת. לפני שרצחה את חמשת הילדים, האם שלחה לבעל הודעה בשיחה מקוונת בה היא טענה כי "הוא לעולם לא יראה את ילדיו שוב".