ראש הממשלה, נפתלי בנט, פרסם הערב (שישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו התייחס לאירועים המשמעותיים של השבוע - אישור תקציב המדינה וועידת האקלים בגלזגו.

"הבוקר הזה לא היה ככל הבקרים. הבוקר קמנו כולנו למדינה עם תקציב. זה סופה של תקופה. תקופה של שלוש שנים בהן מדינת ישראל היתה נתונה בסחרור פוליטי, מערכת בחירות אחת אחרי השנייה, קמפיינים רועשים זה נגד זה, אי-ודאות ואווירת סכסוך תמידית, ממשלות לא מתפקדות שלא מסוגלות לעשות את הדבר הבסיסי ביותר - לשרת את הציבור. המדינה האהובה שלנו, שירדה מהפסים לכמה שנים, עולה עליהם חזרה", כתב בנט.

"העברת התקציב מבטיחה שני דברים: האחד, יציבות פוליטית. מהבוקר הזה כל המערכת הפוליטית יודעת שהממשלה כאן לשנים ושאין בחירות באופק. זה מרגיע. הדבר השני הוא - עבודה! לכל משרד ממשלתי יש תקציב, יש יעדים, יש סדר עדיפויות מעודכן, וכולם יודעים מה הם אמורים לעשות. זו תחילתה של תקופה חדשה. של ממשלה נורמלית, שמנוהלת באחריות ובחריצות, ששמה את טובת האזרחים וביטחונם בראש, ושלוקחת את המדינה קדימה, בכל המימדים", הוסיף.

"כשהייתי בסקוטלנד, בוועידת האקלים, אחרי פגישות רבות עם מנהיגי עולם, פגשתי לשיחה את הרב הראשי של בריטניה, הרב אפרים מירביס. החיזוק ששמעתי ממנו על הקמת הממשלה הזאת, ודבריו על החשיבות של האחדות בעם ישראל - נתנו לי המון כוח. אם יש משהו שאנחנו יכולים ללמוד מאחינו בגולה, זה להתרומם מעל התוויות, ותתי התוויות, שאנחנו מדביקים לעצמנו, ואחד לשני. כיפה כזו, כיפה אחרת, בלי כיפה בכלל", סיים בנט את דבריו.