ארבעת האסטרונאוטים שיעזבו היום (ראשון) את תחנת החלל בדרכם חזרה לכדור הארץ, אחרי יותר משישה חודשים, יצטרכו להתמודד עם אתגר לא שגרתי בדרך הביתה: לטוס עם חיתולים. הסיבה: השירותים ברכב החלל של ספייס־אקס התקלקלו.

אם לא יהיה עיכוב בשל מזג האוויר, שיין קימברו ומגאן מקארתור מנאס"א, אקי הודישה היפני ותומס פסקה הצרפתי אמורים לעזוב הערב את התחנה עם הקפסולה אנדוור של ספייס־אקס ולנחות מחר בבוקר באוקיינוס האטלנטי או במפרץ מקסיקו מול חופי פלורידה.

במהלך הבדיקות שביצעו האסטרונאוטים בקפסולה לקראת הטיסה, התגלה כי יש דליפה בשירותים. בשל כך הנחו אנשי הבקרה של נאס"א ושל ספייס־אקס, השייכת ליזם אילון מאסק, את אנשי הצוות להשתמש בחיתולים. "זה לא אופטימלי", הודתה מקארתור. "אבל, אתם יודעים, טיסה לחלל היא דבר שמלא בהמון אתגרים וזה רק עוד אתגר שנתמודד עמו".

גם ששת החודשים של האסטרונאוטים בחלל לא היו נקיים מאתגרים. הם ביצעו מספר הליכות חלל כדי לשדרג את רשת החשמל של התחנה, נאלצו להתמודד עם מספר סיבובים לא צפויים אחרי שהמנועים של חללית רוסית שעגנה בתחנה הופעלו באופן בלתי צפוי, וגם אירחו צוות רוסי שצילם סרט קולנוע ראשון בחלל.