התפתחות בפרשת רצח יזם הנדל"ן: היחידה המרכזית במחוז מרכז במשטרה עצרה הבוקר (ראשון) גבר בן 64, תושב ראשון לציון, בחשד למעורבות ברצח אלדד פרי בחודש שעבר ברחובות. בנוסף, עיכבה המשטרה לחקירה שבעה חשודים נוספים. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית המשפט ב-10 ימים נוספים, לצרכי המשך חקירה. לבקשת סנגורו של החשוד, בימ"ש עיכב עד ליום רביעי את ההחלטה להתרת פרסום שמו של החשוד.

לפי החשד, החשוד ברצח הינו אדם נורמטיבי, שביצע את הירי לאחר שנפגע כלכלית בעסקת נדל"ן עם חברתו של פרי. שבעת המעורבים האחרים קשורים אליו, והם הוזמנו לגביית עדויות. הם צפויים להשתחרר בסיום חקירתם. פרקליטו של החשוד, עו"ד ששי גז מסר: "מרשי מכחיש כל קשר לפרשה". 

ההתפתחות מתרחשת כשלושה שבועות לאחר הרצח של פרי, שנורה למוות מטווח קצר בפתח בית הכנסת בחווה החקלאית ברחובות. במהלך האירוע הגיח מולו רוכב אופנוע, פתח לעברו בירי ונמלט מהמקום. 

זירת הרצח ברחובות (צילום: פרטי)
זירת הרצח ברחובות (צילום: פרטי)

פרי היה יזם נדל"ן ומייסדה של קבוצת נדל"ן הקרויה על שמו. בשנה האחרונה נקלע לקשיים כלכליים והקבוצה בבעלותו קרסה. בחודש יוני האחרון דווח כי חובותיו עומדים על 324 מיליון ש"ח.

באוקטובר 2020 שודר בכאן 11 תחקיר על קשייה הכלכליים של פרי נדל"ן, שנכנסה אז להקפאת הליכים, ונטען כי החברה הותירה לקוחות רבים שהשקיעו את כספם ללא דירה.