המותג הבינלאומי Other Stories &  בישר הבוקר על תאריכי פתיחת החנויות הראשונות שלו בישראל. החנות הראשונה תפתח בקניון עזריאלי תל אביב ב-15 בנובמבר ותשתרע על פני 460 מ"ר. החנות השנייה תפתח ב-18 בנובמבר בקניון עזריאלי ירושלים בשטח של 465 מ"ר.  

בדומה לחנויות המותג בחו"ל, עיצוב החנויות בישראל מעורר השראה ומתבסס על נראות שלושת האטליירים של המותג בסטוקהולם, פריז ולוס אנג'לס.

שתי החנויות הראשונות ייפתחו עם קולקציית סתיו-חורף 2021 לצד מוצרי טיפוח מקטגוריית Bath & body. הקולקציות כוללות פריטי לבוש, נעליים, תיקים, תכשיטים, הלבשה תחתונה ואקססוריז.  

&otherstories  (צילום: יח''צ)
&otherstories (צילום: יח''צ)

"אנו מאמינים שהגישה הישראלית לאופנה אקספרסיבית, אינדיבידואלית מאד ומעוררת השראה. לפיכך, אנו מאמינים שהקולקציות המגוונות שלנו יתאמו את האופן בו הנשים הישראליות יוצרות את מראן וסגנונן האישי", אמרה רוקי אף אקנשטם ברניקה, המנהלת הקריאטיבית של-& Other Stories.

"הגעת Other Stories & לארץ מאד משמחת. חנויות המותג מרגשות ומציעות חווית קנייה ייחודית. החל מעיצוב יוצא דופן של החלל, דרך פריטי לבוש ואביזרים איכותיים ועל זמניים ועד מוצרי ה- Bath & Body המופלאים. אנו מאמינים שהלקוחות בישראל יתחברו בקלות למגוון סגנונות העיצוב שהחנויות בתל אביב ובירושלים יציעו", אמרה זיו קווין, סמנכ"לית הסחר של מאץ ריטייל וראש חטיבת New Brands של הקבוצה שפותחת את החנויות בישראל. 

טווח מחירים: 25-1250 ₪