מבין אוסף הערוצים שבהם תוכלו להזרים תנועה של לקוחות אל האתר, אפיק הקידום האורגני נחשב לאיכותי במיוחד. מדוע? אנחנו ב SEO-UP חשבנו על כמה סיבות:

  1. קידום אורגני מאפשר לכם להגיע לקהל יעד בשל יותר
    בואו נשים את הדברים על השולחן: להביא גולשים לאתר זה קל ופשוט. להביא גולשים לאתר שגם יהפכו ללקוחות משלמים ואולי אף ללקוחות חוזרים - זהו כבר אתגר אמיתי. אחד היתרונות בתנועה של גולשים אשר מבצעים חיפושים במנוע החיפוש ומקליקים על התוצאות הטבעיות, הוא שמדובר בקהל לקוחות רציני יותר, אשר נכון יותר לבצע התקשרות מול בית העסק. הוא מביע אמון רב יותר במותג, ויוצא מתוך נקודת הנחה שאם מנוע החיפוש האובייקטיבי בחר להציג לו את תוצאת החיפוש הזאת, ככל הנראה ניתן לבטוח בה.
  2. קידום אורגני מתאים לתחומים בהם הלקוח בוחן מספר הצעות לפני התקשרות מול בית העסק
    אין ספק שקיימים מוצרים או שירותים, עליהם הלקוח הממוצע לא מבזבז זמן יקר, ונפנה לרכוש מן המקום הראשון שמציע לו את הסחורה המבוקשת. אולם ברוב המוחלט של המקרים, גולשים מבצעים חיפושים שונים, משווים הצעות, מבינים את היתרונות והחסרונות שבהתקשרות עם כל ספק, ורק אז מקבלים את ההחלטה. בתצורת העבודה הזאת, בהחלט יכול להיות שגולש יקליק מספר פעמים על תוצאת החיפוש המובילה לאתר העסק עד שיסיים את הבירורים שביקש לבצע. קידום אורגני יאפשר לבית העסק להימנע מתשלום מיותר על כניסות מרובות של הלקוח הבודד.
  3. קידום אורגני מאפשר לכם לשפר את הסמכות של העסק בנישה בה הוא פועל
    בחלק גדול מן התחומים בהם פועלים עסקים, לשם ולמוניטין של בעל העסק יש תפקיד מרכזי וחשוב בהחלטה של הלקוח האם להזמין ממנו שירות או מוצר. כאשר אתם מקדמים בצורה אורגנית את עמודי האתר שלכם אתם דואגים לכך שגולשים יתפסו מכם כאוטוריטה בתחום, וירצו להתקשר מולכם.
  4. קידום אורגני לטווח ארוך הוא זול משמעותית
    בסביבת תחרות שבה מחירי הפרסום הממומן רק מאמירים, השקעה בקידום אורגני לעסק היא ההשקעה המשתלמת ביותר מבין כלל ערוצי השיווק. הסיבה לכך היא ברורה: בקידום אורגני תצטרכו להשקיע בתשתית, ולאחר שזו הצליחה לייצר הישגים משמעותיים, תוכלו להפחית בצורה משמעותית את המשך ההשקעה. לעומת זאת, בערוץ הקידום הממומן, מרגע שתפחיתו את ההשקעה או תעצרו את הקמפיין, לא תמשיך תנועת הגולשים להגיע אל הנכס הדיגיטלי שלכם.
  5. קידום אורגני מאפשר לכם להימנע מקליקים של מתחרים
    בתחומים תחרותיים במיוחד, כך מכירים עסקים רבים על בשרם, אחת התופעות המטרידות בעולם הקידום הממומן היא תופעת הקליקים של מתחרים או סקרנים. קליקים כאלו מזרזים את קצב ניצול תקציב הפרסום, ומובן שללא כל ערך.אמיתי לבית העסק. בקידום אורגני התופעה הזאת חסרת משמעות, שכן בעל הנכס שאליו מגיעה התנועה לא משלם על כל הקלקה של גולש בדפי תוצאות החיפוש.
  6. קידום אורגני מאפשר לכם לשפר את הדירוגים של עמודי האתר עבור ביטויים נוספים
    אם בחרתם להשקיע זמן ומשאבים ביצירת תשתית לקידום אתרים אורגני בעסק, התשתית הזאת תוכל לעבוד היטב לא רק עבור הביטויים אותם הגדרתם כביטויים במיקוד במהלך מחקר מילות המפתח. מרגע שמנועי החיפוש מבינים באילו עולמות תוכן עוסק אתר האינטרנט המקודם, תוכלו ליהנות מתנועה אורגנית של גולשים שיגיעו בעקבות חיפוש של ביטויים אחרים, משלימים, אם מנוע החיפוש יאמין שאצלכם יוכל הגולש למצוא מענה הולם לשאילתא שביצע.
  7. קידום אורגני מאפשר לכם ליהנות מתנועת חיפוש של גולשים במנועי חיפוש שונים
    לנו, הגולשים הישראליים, נראה טבעי שמרבית החיפושים בישראל מתבצעים במנוע החיפוש של גוגל. אולם יש כמות לא זניחה של תנועת חיפוש שמקורה הוא במנועי חיפוש אחרים. אם צוללים פנימה אל עולם המערכות הארגוניות, מגלים שבחלק לא קטן מן הארגונים, מנוע החיפוש בינג הוא מנוע החיפוש שמשמש כברירת מחדל. במקרה כזה, קידום אורגני יסייע לכם למקסם את הביצועים גם במנוע החיפוש הזה.