שרת הפנים, איילת שקד, העלתה הבוקר ציוץ בטוויטר בו כינתה את גל התחלואה האחרון "פייק אסון הקורונה", ומיהרה למחוק אותו, אולי בעקבות הביקורת שספגה.

הציוץ שמחקה איילת שקד (צילום: צילום מסך)
הציוץ שמחקה איילת שקד (צילום: צילום מסך)

"את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים", צייצה שקד. לאחר מחיקת הציוץ, פרסמה שקד הבהרה: "לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו".

מפלגת הציונות הדתית הגיבה לדברים: "מדינת ישראל מונהגת בידי אנשים לא אחראים, שאינם יודעים להבדיל בין אמת לשקר, בין פייק למציאות. למשפחות 8,124 הנפטרים מהקורונה אנו אומרים, כאבכם הוא אמיתי ואנו איתכם. אנו מתנצלים בשם כנסת ישראל על האמירות חסרות האחריות של שקד וימינה".

ח״כ משה ארבל (ש"ס) אמר: "איילת שקד! אסון הקורונה הוא לא פייק. הוא למעלה מ 8,100 משפחות שכולות שחרב עליהם עולמם. יכולת הכלת המתים שלך מדאיגה מאוד".

ח"כ מירי רגב (הליכוד) צייצה: "איילת, מהטוויטר אפשר למחוק אבל אי אפשר למחוק את המתים מהקורונה. אתם פייק ממשלה, שפעם אחר פעם חושפים את הניתוק שלכם מהציבור".

גם ח"כ דוד ביטן (הליכוד) השיב לדבריה של שקד, וצייץ את הכיתוב: "תאמיני לי איילת זה לא פייק מגפה", בצירוף תמונה שלו ממחלקת קורונה.