TASTE. FEEL. EXPERIENCE 

המופע החדש ברידינג 3 שמשלב אומנות, מוזיקה ויין מביא לשיאים חדשים את חווית טעימות היין בעולם האומנות ופחות בעולם המעט ביקורתי של טועמי היין. זהו מסע  קונספטואלי של פרפורמנס שלוקח את הצופה למסע מרתק ועוצמתי המשלב את חווית טעימת היין למשהו אחר וחוויתי בעזרת מוזיקה, תאורה, וידאו ארט ומופעי קרקס של הבסקולה.

את הרעיון יזמו פיות היין - שירה גרנות ולי הופמן המדהימות והיזמיות ושתי נשים שכבודן מונח בעולם היין בשילוב אנשי הבסקולה, יובל עוז ו-גיא פילדס מבעלי הבסקולה והרידינג 3 שהצטרפו כשותפים לפרוייקט. 
לי ושירה עבדו על הפרוייקט המטורף הזה מעל שנתיים ועוד בתקופה בה כל העולם הפסיק לעשות מיזמים והופעות ולמרות הכל הן לא ויתרו על הרעיון והחלום והמשיכו להריץ אותו והנה זה קורה.

פיות היין  (צילום: טל ווינברום אלקבס)
פיות היין (צילום: טל ווינברום אלקבס)

את הערב תנחה פיית היין שירה גרנות ובמהלכו יטעמו שישה סוגי יינות שונים, אשר ימזגו על ידי מלצרים בתזמון מושלם ובטעימה בחושך לצד מופע מרהיב של אמני ואומניות קרקס מבית הבסקולה, מוזיקה משתנה בהתאם ליין שיטעמו, תאורה שתחדור את הטעימה, ווידאו ארט מטורף וכל זה משתלב לכדי חוויה מעצימה שתיקח את טעימות היין למקום אחר, נטול הפוזה כי במופע הזה לא מדברים על חומצה או על טעם אלא חושים, טעמים וחוויות.

המופע ולדעתי הגישה בכללי של שירה ולי- פיות היין, בא במטרה להנגיש את עולם טעימות היין לעוד קהל, לנער ממנו קצת את האבק שנדבק בו של טועמי יין מבוגרים שהשתנה מאד בשנים האחרונות. יותר ויותר צעירים חובבי יין חווים ערבי טעימות יין ואף מארגנים כאלו והשמרנות ואולי קצת הפלצנות שהייתה סביב טעימות יין התפוגגה קצת ופינתה דרך לעולם של זכרונות חדשים וחוויות רעננות ועל הדרך בעיני, גם ליצרני היין לייצר יינות צעירים, או אחרים, עולם חדש של יין וטעמים ואם תרצו , גם תוויות חדשות ובועטות שהיום רואים יותר ויותר בבקבוקי היין.

היינות שיטעמו במופע בחסות חברת .IBBLS WINES במסגרת המופע תוגש לאורחים פלטת גבינות מבית משק צוריאל. 

 לרכישת כרטיסים: https://www.eventer.co.il/refeelingwine 
פיות היין באינסטגרם