אחרי שנדחה שוב ושוב בגלל הקורונה והסגרים, פסטיבל ה"וויסקי לייב" חוזר ליומיים רווים ומרתקים של וויסקי נדיר, אורחים בינלאומיים, סדנאות וטעימות על גג קניון עזריאלי תל אביב.

חמש שנים רצופות של תערוכת הוויסקי הגדולה בארץ הייתה סולד אאוט ואז הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. תערוכת וויסקי לייב הבינלאומית מבית Whisky Magazine  הפכה להיות מוקד עלייה לרגל לקהל המקצועי אבל לא פחות לחובבי הוויסקי שרק מתרבים בארצנו הקטנטונת , בעיקר לאור ההקמה והעליה המטאורית של מזקקת מילק אנד האני שהפכו להיות דוגמא ומופת לוויסקי ישראלי משובח ופתחו דלת למזקקות נוספות.
בתערוכה, המתקיימת על גג קניון עזריאלי, יוצגו ויטעמו עשרות בקבוקים, כולל השקות אקסקלוסיביות של בקבוקים, מהדורות מוגבלות ונדירות, מותגי וויסקי מובילים מכל העולם, יהיו מומחים מהעולם שיעבירו סדנאות והרצאות שיכללו טעימות וויסקי מבקבוקים נדירים. מתחם הפרימיום המפנק עבר שדרוג ויציע מנות מיוחדות, מרחבי ישיבה מעוצבים וטעימות וויסקי מרחבי העולם ממבחר בקבוקים נדירים. השנה אפשר יהיה לדגום בפסטיבל גם ג'ין של מזקקות מובילות ולראשונה גם רום. 
בין הסדנאות ניתן יהיה למצוא סדנה על מזקקות לוך לומונד מאזור ההיי לנדס בסקוטלנד עם שיטות זיקוק מתקדמות של טרואר מול טכנולוגיה, סדנה על מזקקת גלן סקוטיה מקמבלאון, אזור ייחודי ונדיר עם וויסקי שונה, על ההיסטוריה של ייצור הוויסקי בסקוטלנד עם מר דוד לינד.

ויסקי לייב היא תערוכה בינלאומית המתקיימת בלא מעט ארצות בעולם שבהן יש קהל חובבי וויסקי כגון :אוסטרליה, אירלנד, אנגליה, ארה"ב, בלגיה, הודו, הולנד, יפן, צרפת, קנדה, ספרד ועוד ונחמד לדעת שאנחנו מתברגים ברשימה בכבוד.

 "שוק הוויסקי בישראל גדל וצומח בשנים האחרונות מבחינת היצע המותגים המיובאים ורמת הידע וההבנה של הקהל המקומי. התערוכה היא חגיגה של טעמים וניחוחות, הזדמנות לטעימה מבקבוקי וויסקי מיוחדים ואפשרות להעמיק ולצלול לעולמות התוכן של המשקה המדהים הזה בסדנאות שיועברו על ידי מומחי וויסקי מרתקים".
(איש הוויסקי תומר גורן, מנהלה המקצועי של התערוכה, מי שייבא את הפורמט לישראל והמזקק של "מילק אנד האני", המזקקה הישראלית הראשונה:)

רביעי - חמישי, 17-18/11/21, קניון עזריאלי תל אביב בקומה השלישית, קומת גג הקניון. מספר המקומות מוגבל, הכניסה מגיל 18 ומעלה
כרטיסים: 9066* החל מ-144 ש''ח, כולל כוס וויסקי מקצועית בשווי 20 ש"ח ושלוש טעימות, כרטיס פרימיום מקנה כניסה למתחם, כוס ו 8 טעימות