רוני שומוב, החשוד ברצח הצעירה בת ה-18 אתמול בדירתו בבאר שבע, בילה תקופות ארוכות מחייו במעצרים ומאסרים, כך נודע ל"מעריב". שומוב ריצה ארבעה עונשי מאסר, האחרון שבהם בן שישה חודשים בגין עבירות של רכוש ואלימות במשפחה, זאת כלפי בת זוגו הקודמת. 

בעקבות רצף המקרים בגינם נעצר, אשר כללו עבירות איומים, אלימות, רכוש ושבירת רכוש בבית בו התגורר עם חברתו לשעבר, נפתחו נגד תיקים פליליים. במשטרת נתניה אף התנהל נגדו תיק במסגרת איחוד התיקים, ובסיומה הוגש נגדו כתב אישום והוא הורשע ונידון לשישה חודשי מאסר. הוא התשחרר אחרי שריצה חמישה חודשי מאסר לאחר ניקוי מנהלי.

זירת הרצח בבאר שבע (צילום: ללא)
זירת הרצח בבאר שבע (צילום: ללא)

נציין כי עוד קודם לאותו מאסר הוא ריצה שלושה מאסרים נוספים, ובילה במעצרים לא מבוטלים לאחר שהסתבך בפלילים. במהלך שהותו בכלא הוא אף היה מעורב בקטטה בין אסירים, מה שמצביע יותר מכל על אופיו, כך טוענים היום גורמים המעורים בפרטים. מרבית תיקי החקירה שנוהלו נגדו היו בתחנת נתניה, שם ככל הנראה התגורר. 

לאחרונה, תוך כדי תקופת מאסרו הכיר שומוב את הנרצחת והחל איתה בקשר זוגי. זאת, חרף התנגדותה הנחרצת של משפחתה - הוריה, אחותה ומכרים נוספים, אלו ניסו בכל דרך להפריד בין השניים. אחת מחברותיה אף פנתה אליו בבקשה שיניח לה וירפה, אולם הוא המשיך בקשר, ובאירוע האחרון, שבו הייתה מעורבת שוב המשטרה כשאמא החליטה לכלוא אותה בביתה, הסתיים במקרה הטרגי שבו מצאה את מותה. 

שומוב מסר בחקירתו כי אין לו יד ורגל ברצח, והוא נקלע לסיטואציה שבה הגיע לדירה לאחר שבת זוגו לא ענתה לו לטלפון. לדבריו, כשפתח את הדלת נגלתה לעיניו הצעירה כשהיא ללא רוח חיים. כיוון שעל גופה של המנוחה נמצאו סימנים המדמים סימני אלימות, נשלחה גופתה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, ובמשטרה החליטו לבצע את מעצרו של שומוב, בין היתר על סמך עברו הבעייתי ועל אירועי תקיפה שדווחו למשטרה, חלקם לאחר מציאת הגופה על ידי שכנות בבניין ומקורביה של המנוחה.

אתמול הוארך מעצרו של שומוב בבית משפט השלום בבאר שבע, ובמשטרה מתכוונים למצות את החקירה בעיניינו עד תום, כאשר הוא חשוד ברצח.