יממה בלבד בטרם תיפתח עדותו של עד המדינה ניר חפץ, פורסם היום (שני) כי עדת התביעה בתיק 1,000 הדס קליין, פנתה לפרקליטות ומסרה מידע רלוונטי, שלא היה ידוע טרם עדותה לתביעה. קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן, מסרה כאמור את הפרטים החדשים לאחרונה, באישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כאשר השלמת החקירה האחרונה נעשתה הבוקר. בעקבות המידע החדש, מילצ'ן עצמו זומן למסור עדות נוספת בפרשה.

על פי ההודעה, בשל החשש מסיכול החקירה או שיבושה, הוצא צו איסור פרסום על ביצוע פעולות החקירה ולא ניתן היה לעדכן עד כה בעניינן. חומרי החקירה שנגבו מקליין יועברו לנאשמים, על מנת שיוכלו להיערך בהתאם לדיונים. 

על פי דיווח בחדשות 12, לידי רשויות החקירה הגיעו ראיות המוכיחות לכאורה כי ג'יימס פאקר, קנה לשרה נתניהו צמיד זהב משובץ יהלומים, בשווי של 46,500 דולרים, שלאחר הנחה שולמו עבורו 41,676 דולרים, והקבלה נמצאת בידי המשטרה והפרקליטות. לפי הקבלה, הצמיד נרכש בקולורדו, ב-28.2.2015, עת נתניהו כיהן כראש הממשלה.

על פי עדותה של קליין, הרוכש היה עוזרו לשעבר של פאקר וקליין טענה בנוסף כי הצמיד נרכש לבקשתה של נתניהו, כמתנה ליום הנישואין ה-24 אותו חגגה ימים אחדים לאחר מכן. הצמיד הועבר לשרה באותו השבוע בצירוף החשבונית, אך נתניהו סירבה לקבל את הקבלה, כך לדבריה של קליין.

בנוסף, נטען על ידה כי ראש הממשלה לשעבר ידע על המתנה אך לא עשה דבר כדי להחזירה. קליין סיפרה בחקירתה על תכשיטים נוספים בשווי עשרות אלפי שקלים שנרכשו עבור שרה נתניהו בהזדמנויות שונות, בחנויות נוספות בארץ. התכשיטים הועברו לכאורה באמצעות נהגו של מילצ'ן, לידיה של האישית של שרה. 

עם זאת, בעקבות עיתוי העברת החומרים להגנה, הפרקליטות הודיעה כי לא תתנגד לבטל את הדיונים השבוע, כך שעדותו של חפץ תישמע החל מה-22 בנובמבר. בעקבות קבלת המידע החדש, צוות ההגנה של נתניהו הגיש בקשה רשמית לדחיית שני הדיונים הקרובים במספר ימים, על מנת להתכונן. למרות הבקשה, השופטים סירבו לדחות את הדיונים ולכן ייתכן כי עדותו של עד המדינה תיפתח מחר.

תיק 1,000, הידוע גם בשם "פרשת המתנות" הוא תיק שנוגע ליחסיו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו עם אנשי העסקים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן. בפרשה זו הוגש נגד נתניהו כתב אישום בגן מרמה והפרת אמונים.