קטע קצר של 42 שניות הצליח להטריף את הרשת החברתית Reddit עם תיעוד שיוציא אתכם מדעתם. בפוסט הוויראלי, שהועלה על ידי משתמש בשם u/hsm4ever10, מציג את הרגע בו השושבין בחתונה תפס את הכלה בוגדת בבעלה הטרי, שהוא גם חברו הטוב ביותר – עם הברמן באירוע. צפו ברגע בו נתפסה הכלה עם הברמן:

בתיעוד אפשר לראות את הכלה יורדת, לכאורה, מחיקו את הברמן ופונה לכיוון המצלמה. השושבין ג'יימס, שלא האמין למראה עיניו, החל להתעמת עם הכלה הבוגדנית תוך שהוא מנסה לשלוט בכעסיו ולהבין את הסיטואציה. השושבין הנדהם שאל מיד את הצעירה: "מה קורה פה?", וכשהבינה שנתפסה על חם היא ענתה בבושת פנים: "אתה יודע בדיוק מה קורה פה". 

השושבין המאוכזב שאל באופן רטורי "האם זה בעלך?", כשברור שהתשובה היא לא. בשלב זה הברמן החליט לשלוף את הטלפון הנייד שלו ולהתחיל לצלם את השושבין, כאילו הוא זה שתופס אותו בשעת מעשה. השושבין החליט להציג את עצמו למצלמה ואמר: "אני ג'יימס, השושבין, וזו נינה – הכלה הטרייה של החבר הכי טוב שלי". לאחר מכן שאל ג'יימס את הגבר אם הוא הברמן, וזה השיב בתמימות: "כן, אבל לא רק". 

הסרטון הוויראלי, שהפך לסנסציה ברשתות החברתיות, גרף מאות אלפי תגובות של הגולשים שלא נותרו אדישים לסיטואציה. "מקווה שבעלה לא ייתן לה הזדמנות נוספת. היא תעשה את זה שוב והוא לא לעולם לא יוכל לסמוך עליה", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "מזל שהשושבין גילה, מקווה שהחתן השאיר אותי בלי כלום מלבד תחושת החרטה".